توزیع بیش از هزار تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز توزیع هزار و ۸۷ تن اقلام اساسی در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال حدود ۱۱ هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تأمین و جذب شده است.

او افزود: تاکنون از این میزان، حدود ۱۰ هزار تن انواع اقلام اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی توزیع شده است و ۹۵۸ تن شکر نیز در حال جذب است.

جرجانی با تأکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تأمین اقلام اساسی در استان وجود ندارد و پیش بینی‌های لازم برای جذب و ذخیره سازی اقلام اساسی صورت گرفته، بیان کرد: امسال همراهی و همکاری دستگاه‌های عضو کمیسیون برای تأمین و توزیع اقلام اساسی، تنظیم بازار و نظارت بر این مهم در کاهش التهاب و تنش در سطح بازار بسیار موثر بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از امروز خبر داد و تصریح کرد: ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار از نوع سیب با قیمت ۱۰ هزار تومان و پرتقال با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ تأمین و توزیع آن آغاز شده است.

او به تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال و نوروز اشاره و اظهار کرد: تیم‌های بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، سازمان بسیج اصناف، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ویژه این ایام تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ صبح و بعدازظهر و همچنین در روز‌های تعطیل بر بازار کالا و خدمات نظارت و کنترل خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم از انجام بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های اقتصادی استان و تشکیل یک هزار و ۵۶۱ فقره پرونده تخلف و برگشت بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شاکیان از ابتدای سال خبر داد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان نیز در این جلسه با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در استان، از همکاری اصناف استان برای برگزاری فروش فوق العاده با تخفیف ۱۰ درصدی خبر داد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.