بلاتکلیفی مردم در پی امروز و فردا کردن مسئولان برای اعلام رنگ‌بندی شهر‌ها

فقط چند روز تا عید نوروز باقی مانده است، اما مسئولان همچنان برای اعلام رنگ‌بندی شهر‌ها و محدودیت‌های سفر‌ها امروز و فردا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فقط چند روز تا پایان سال ۹۹ و آغاز سال جدید باقی مانده است و یکی از دغدغه‌های مردم در این روز‌ها برنامه ریزی برای سفر‌های نوروزی است. با توجه به اوج گیری کرونا و همچنین گسترش ویروس جهش یافته در ۲۸ استان کشور، مسئولان مربوطه قطعا محدودیت‌هایی را به ویژه برای سفر‌های نوروزی در نظر خواهند گرفت.

افراد همچنان منتظر اطلاع از آخرین وضعیت محدودیت‌ها و رنگ بندی شهر‌ها برای سفر‌های نوروزی هستند، اما تا این لحظه که تنها کمتر از یک هفته تا آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی باقی مانده، مردم در بی خبری و بلاتکلیفی به سر می‌برند.

در چند هفته اخیر مسئولان مربوطه بحث‌های زیادی بر سر تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ویژه سفر‌های نوروزی داشته اند و در نهاد‌های مختلف صحبت‌های متفاوتی به میان آمده و گا‌ها شاهد اختلاف نظر‌هایی در این زمینه بوده ایم که نتیجه گیری نهایی را تا کنون به تعویق انداخته است.

به طور مثال، مسئولان تا کنون بر شکننده بودن شرایط و رعایت بیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی و مهم تر از آن خودداری از سفر‌های غیرضروری، سخن می‌گفته اند، اما چند هفته پیش حرف‌هایی در مورد سفر‌های ایمن و به اصطلاح سبز با رعایت تمام و کمال شیوه نامه‌های بهداشتی به میان آمده است.

با گذشت چند هفته از این مجادلات و اظهار نظر‌ها و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید هنوز جزئیات دقیقی مبنی بر اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سفر‌های نوروزی و رنگ بندی شهر‌ها و استان‌ها اعلام نشده است و صرفا مباحثی در مورد کلیات ممنوعیت سفر به استان‌های قرمز و نارنجی مطرح شده که به یک نتیجه گیری واضح و مشخص نیازمند است.

بر اساس اعلام رئیس جمهور، سفر به شهر‌هایی که قرمز و نارنجی هستند ممنوع است و در عین حال اگر سفری انجام گرفت نباید در شهر‌های قرمز و نارنجی باشد و بقیه مکان ها لازم است تا با مراعات صد درصد رعایت شیوه نامه‌ها صورت بگیرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در ستاد ملی کرونا، سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی کاملا ممنوع است و در سایر شهر‌ها که وضعیت زرد و آبی دارند با رعایت شیوه نامه‌های بسیار سخت گیرانه می‌توانند سفر‌های ضروری را انجام دهند. باز هم تاکید داریم مردم از سفر‌ها اجتناب کرده و به مسافرت‌های غیر ضروری نروند. همچنین مسافرت با هر وسیله نقلیه‌ای از شهر‌های قرمز نیازمند تست منفی کروناست و ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های قرمز ممنوع است.

اما جز این موارد، مطرح شدن جزییاتی مبنی بر چگونگی سفر به استان‌های قرمز و نارنجی و تعیین تکلیف خودرو‌های شخصی و چگونگی مسافرت به استان‌های مسافر پذیر و چگونگی سفر به استان‌ها آبی و زرد و از آن مهم تر رنگ بندی کلی شهر‌ها کاملا مبهم است و صرفا شاهد حرف‌های کلی و رایزنی‌های بی نتیجه در مورد این موضوعات هستیم.

یکی از مهمترین موارد مبهمی که هنوز تصمیم گری قطعی برای آن مشخص نشده است رنگ بندی شهرها برای سفرهای نوروزی است که با اختلاف نظرهای مسئولان مربوطه مواجه شده و اعلام دقیقش مدام به تعویق می افتد.

 علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا هفته پیش گفته بود: اگر قرار است سفری انجام شود رنگ بندی نهایی شهر‌های کشور برای انجام سفر‌های احتمالی ۲۵ اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

اما  ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز یعنی ۲۲ اسفند اعلام کرد: فردا صبح شهر‌های قرمز و نارنجی که سفر به آن‌ها تا آخر تعطیلات ممنوع است اعلام می‌شود و اگر در هفته پیش رو شهری قرمز و نارنجی شد به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که امروز ۲۳ اسفند رنگ بندی شهرها اعلام نشده و رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا صرفا به بیان کلیات محدودیت های سفرهای نوروزی که قبلا نیز اعلام شده بود پرداخت و هیچ اشاره‌ای به رنگ بندی شهر‌ها و وضعیت و شرایط اعمال محدودیت‌ها نکرد.

با تمام این تفاسیر و با توجه به اهمیت و تاثیر بسیار زیاد هر نوع جابه جایی درون شهری و برون شهری بر افزایش انتقال ویروس جهش یافته و از سوی دیگر تاکید مسئولان بر شکننده بودن شرایط نسبتا پایداری که در چند ماه اخیر شاهد آن بوده ایم؛ مسافرت رفتن یا نرفتن و چگونگی آن از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم منتظرند تا تکلیفشان مشخص شود در حالیکه تصمیم گیری برای اعلام آخرین وضعیت و محدودیت ها هنوز در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

از مسئولان مربوطه توقع می‌رود که در اولین فرصت به نتیجه گیری و جمع بندی برسند و تکلیف این وضعیت مبهم رنگ بندی شهر‌ها و محدودیت‌های سفر‌های نوروزی را روشن کنند و بیشتر از این مردم را منتظر و مردد و بلاتکلیف نگذراند تا افراد بتوانند برای حفظ سلامت خود و دیگران بهترین تصمیم را در مناسب‌ترین زمان اتخاذ کنند.


بيشتر بخوانيد:

آخرین رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور/ سفر به کدام شهر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ ممنوع نیست؟

اسامی شهر‌های قرمز کرونایی اعلام شد/ مشاهده کرونای انگلیسی در ٢٩ استان کشور


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خدا اینقدر کرونا رو بزرگ نکنید کرونا هراسی اثرات منفی بیشتری داره تا خود کرونا . بزارید مردم بعد از یکسال قرنطینه تو ایام نوروز راحت باشند و سفر برن به اندازه کافی تو این یکسال ضربه خوردیم و اعصابها داغون شده تو این یکسال برای مردم تجربه شده که باید موارد بهداشتی رو رعایت کنند و فقط افراد سالمند و کسانی که بیماری زمینه ای دارند باید بیشتر حواسشون باشه .بیشتر از این تو زمین دشمن که این ویروس رو ساخته بازی نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
((((( بلاتکلیفی چی .... ؟؟؟ بابا عقل و شعورم خوب چیزیه بخدا... ))))
با این سطح درک و شعور و رعایت حقوق همدیگه... که ما ملت داریم.. واقعا" از مسئولان توقع دارید که کلا" چجوری باهامون رفتار کنن..؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
ما که سفر میریم و کاری به این مزخرفات نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا...
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۵:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
وقتي مردم توي شهر خودشون هر روز مجبورن توي شلوغي مترو و اتوبوس برن سر كار و ماسك بزنن ،ديگه سفر رفتن ،از هر روز توي مترو و اتوبوس بودن خطرناك تر نيست.همين آقاي وزير بهداشت كه الان مردم رو قسم ميده سفر نريد..اگر سال گذشته دستور ميداد فقط شهر قم رو قرنطينه ميكردن الان وضعيت مملكت اين شكلي نبود . الان هم به جاي وارد كردن واكسن دنبال فرافكني هستن و مردم رو مقصر ميدونن .. انگار مردم ايران كرونا رو درست كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من که کاری به رنگ ها ندارم. به هیچ عنوان از خانه بیرون نمی روم و دورهمی هم نمی گیرم. دوست ندارم از جانب من خطری کسی را تهدید کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مسافرتتو رفتی حالا میخوای برای یارانه بیشتر خودشیرینی کنی؟ ای شیطون...
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
لطفا نظر بنده را منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام خیلی جالبه!!!!
دیشب آقای رحمانی فضلی در برنامه تیتر شبکه یک گفتند:
مخالفت وزیر بهداشت به این‌معنی نیست که با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف است، از نظر شخصی مخالفت خودشان را با سفر‌های نوروزی اعلام کردند،!!!!!!
بعد در ادامه میگن:
":سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و به هیچ وجه نباید به آن‌ها سفر کرد. لذا توصیه وزیر بهداشت درباره ممنوعیت سفر‌ها اظهار نظر پزشکی است".
آقای رحمانی فضلی مسئول سلامت کشور وزیر بهداشت در ستاد کرونا میگویند سفرها ممنوع باید باشد
شما می گویید ایشان نظر شخصی دادند و یا توصیه پزشکی کرده اند
آقای فضلی ایشان کارشناس ارشد و وزیر بهداشت کشور در این زمینه هستند که در حیطه خود دارند نظر کارشناسی میدهند.
بعد شما میگویید
"لذا توصیه وزیر بهداشت درباره ممنوعیت سفر‌ها اظهار نظر پزشکی است".

واقعا که جای تعامل دارد مگر شما در ستاد کرونا اظهار نظر شخصی میکنید


تشکر از باشگاه خبرنگاران که نظرات مخاطبان خود را منتشر میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا متاسفم واسه کسایی که مسافرت واسشون اینقدر مهمه اونم تو اوضاعی که این همه آدم داغدار مرگ عزیزاشونن بخاطر کرونا. قضاوت با خودتون ولی آدمهایی که رعایت نمیکنن قاتلان خاموشن کسایی که ندونسته باعث کشته شدن آدمهای بیگناه میشن...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
ببخشید،متاسف نباش،برا کسانی متاسف باش ک رعایت نمیکنن،ک اصلا نکات بهداشتب مربوط ب کرونا رو رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما ها میفهمید چقدر از رستوران دار ها و هتل دار ها و در کل مشاغلی که با توریست در ارتباط بودن چه ضربه ای خوردن. با رعایت پروتکل بهداشتی باید بزارن مردم به شهر های ابی و زرد به سفر بروند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
مردم معترض
۱۳:۲۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مردم مسافرت نروند اگر بروند جریمه می شوند.
مردم شبها بیرون نروند چون جریمه میشوند.
راحت بگویید تو خونه زندانی شوید.
ما که یکساله ماسک نمی زنیم کرونا هم نگرفتیم.
سرنوشت زندگی انسانها دست خداست.بگذارید مردم آرامش داشته باشند.
24 ساعته کرونا کرونا نگویید.چون روی اعصاب مردم است.
جیب مردم خالی است جریمه پشت جریمه بنام کرونا کجای منطق انسانی و اسلامی است.
راحت بگویید کسری بودجه را می خواهیم تامین کنیم.کرونا را بهانه کردیم.
منع رفت و آمد بیرون شهر و داخل شهر حکم حومت نظامی دارد.خلاف قانون اساسی است.چرا با این کارهای خلاف مخالفت نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
بای
۱۳:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
یک بام ودو هوا سفر نرفتن فقط برای مردم است رییسان که از غرب پرش دارند شرق از شرق پرواز دارند به غرب اگر کرون هست پس این سفرهای فشرده آقایان به شرق غرب وشمال چیست
Iran (Islamic Republic of)
بای
۱۳:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
یک بام ودو هوا سفر نرفتن فقط برای مردم است رییسان که از غرب پرش دارند شرق از شرق پرواز دارند به غرب اگر کرون هست پس این سفرهای فشرده آقایان به شرق غرب وشمال چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بلاتکلیفی چی آخه؟؟؟
تکلیف معلومه کروناست مسافرت رفتنشون چیه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا مردم بلاتکلیفن؟؟؟؟ هر کس جون خونوادش براش مهمه اصلا به رنگ شهر و این چیزا کاری نداره میشینه تو خونش
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
ب این چیزا نیست،آدم باید هرجا ک هست نکات بهداشتی رو رعایت کنه،دست نده،ربوسی نکنن،دستارو بشورن،فاصله رعایت بشه،خوب دیگ....کرونا با این نکات ک نمیاد تو دهنه آدم آخه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اخه چرا بلاتکلیفن؟؟ تکلیف مشخصه امسال هم رعایت کنیم و مسافرت و دید و بازدید نوروزی رو کنار بگذاریم تا به لطف و عنایت الهی سال بعد با واکسیناسیون گسترده همگی باهم در کنار کسایی که دوستشون داریم نوروز بعد ر‌و جشن بگیریم یک سال مسافرت نرفتن و از دور به هم تبریک گفتن خیلی بهتره تا اینکه خدای نکرده زبونم لال عزیز و اشنایی رو به خاطر رعایت نکردنامون از دست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۱:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
برای خرید خوراک به مشکل بزرگی رسیدیم ، مسئله فقط الان سفر رفتنه ، اینم حل کنن همه چی گل و بلبل میشه
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۱:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بلاتکلیفی چرا ؟ این همه رفتن مسافرت ، یه چند سالی نرن ، مگه دنیا وارونه میشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بله که وارونه میشه ، معلوم نیست تو این اوضاع مملکتمون صبح فردا رو بتونیم ببینیم یا نه با این قیمت ها.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آیا میدانید ادامه دار شدن وضعیت فعلی (کرونا:) ) به نفع دولت و به ضرر ملت است . آیا می دانید کرونا به چه میزانی برای دولت سودآوری و برای ملت بدبختی و زیان مالی داشته پس بدانید ادامه دادن این مسیر و بوق و کرنا کردن آن در جهت حفظ سودآوری دولت است نه سلامتی ملت شما فقط سود ناشی از مجازی کردن مدارس و دانشگاه ها و سود وزارتین آموزش و علوم رو در نظر بگیرید مابقی به کنار چرا وقتی دانشگاه ها مجازی برگذار میشن و دانشگاه ها هیچ هزینه برق و آب و گاز و مابقی مخارج رو پرداخت نمیکنن و از دانشجو شهریه با افزایش میگیرن و جریمه های طرح های کرونایی خودروها و ... بخواد دولت تغییری تو روند کرونا انجام بده اره عزیزم کرونا هست منتهی کرونایی که به سلامت شما ضرر میرسونه به این شوری که تبلیغ میکنند نیست اینها منبع درامد شیرین پیدا کردن حتی از استخراج نفت هم شیرین تر پس کرونا حالا حالا ها هست ک هست ک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
به خداوندی خدا که حقیقت محض رو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا اینقدر تفکر ضد دولت.
من خودم دل خوشی از وضع مالی ندارم (مثل خیلی های دیگه گرفتارم) ولی دلیل نمیشه هر چیزی رو به کسی نسبت بدیم.
آشنای ما هفته پیش بر اثر کرونا فوت شد. خود من (بیماری نقص سیستم ایمنی) و پدر و مادرم (مسن و بیماری قندو فشار و ...) هم جزو گروه های خاص هستیم.
لطفا اینقدر خودپسند نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
از طرفی درسته،از طرفی هم معلوم نی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
کاملا درست میفرمایید
این دولت از هر چیزی بدنبال کسب درآمد است و دستش همیشه تو جیب مردم بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
همه مسئولان وعده ووعیدمیدهندوامروزوفردامیکنند.ازهمین گرفته که شعارکاهش نرخ ارزمیدهدتارانتی که در دست دلال هامیرودهمه یعنی امروزوفرداکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
ما که رفتیم مسافرت به امید مسولینم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خوش بگذره...
Iran (Islamic Republic of)
دل شکسته
۰۹:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
باسلام متاسفانه هیچ اتفاقی داره نمی افته شدیم عین آدمایی که تو کما هستن ترو به خدا یه اتفاق خوب بی افته امیدوار بشیم نسبت به زندگی همش منفی منفی منفی منفی
خداکنه جاده ها باز بشه لا اقل اقتصاد بچرخه وگرنه معلوم نیست جی بوجود میاد خدا بخیر کنه مطما هستمه همه ضرر میکنن از بسته بودن جاده ها !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بهترین تصمیم سفر نرفتن هست، حالا بر فرض شهر مقصد آبی یا زرد باشه چه تضمینی هست که مسافران ، ناقل نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
تکلیف مشخصه دنبال چی میکردید نرید مسافرت امسال

مگر مجبورند که بلاتکلیف بشند همه چی واضح و روشن است
Iran (Islamic Republic of)
احمد حافظی
۰۹:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مناطق قرمز شدن کاری نداره مشاور رییس جمهور مدادرنگی قرمز برمی داره اونجاییکه دوست داره را قرمز میکنه بعدش به ستاد کرونا میگه پشت تیریبون بگو که این مناطق قرمز هستند نروید چون دروغ نگفته واقعا رنگشان قرمزه ......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خجالت بکشید بارها وزیر بهداشت اعلام کرده سفر نروید مردم اگر سفر نروند نمی گیرند مسئولانشان هستند که هر ده سال هم یکبار سفر نمیدونستم هم زنده اند کسی از سفر نرفتن نمرده سالها سفر رفتید این دوسال را بنگرید در خانه و اینقدر باعث مرگ و میر مردم بیگناه نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آخه کدوم آدم رعایت کننده ای تو این شرایط میره سفر؟؟؟ معلومه هر کسی بره مسافرت بیخیال کروناست! نمیدونم چرا ما ایرانیا اینقدر از خونه فراری هستیم. از گرونی مینالیم و به فکر مسافرتیم.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۵:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بخدا ن از خونه فراری هستم،ن بیخیال کرونا هستم...فقط یکساله پوسیدیم،باور کن یکسره هم رعایت کردیم.الانم با همه رعایتها میرم ب امیدخدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
تو این اوضاع گرونی کجا می خواهن برن مردم تو خونه بنشینید و حال ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
همش میگن نداریم ولی تو فکر مسافرتن چطور میشه هم پول نداشت هم سفر رفت؟؟؟؟مگه داریم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما را به خدا رنگ بندی را اعلام کنید که ما در این وضعیت کرونایی که هر روز عزیزانی را از دست می دهیم ،هنوز نمی دانیم که چکار کنیم ، مسافرت برویم یا نرویم !؟ هنوز نحوه ماسک زدن را بعد از یکسال کرونا بلد نیستیم و هنوز بعضی ها سلامت مردم را به بازی گرفته اند و دولت هم برای سلامتی مردم هیچ کاری نکرده است و تنها از جیب کارکنان بیمارستان که مجبور به اطاعت هستند خرج می کند و باید شب و روز کار بکنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما اگه واقعا عزیز از دست داده بودی به فکر سفر رفتن و نرفتن نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
توروخدا تکلیف امتحانات نهایی سال هزار و چهارصد را مشخص کنید که حضوری برگزار می شود یا غیر حضوری برگزار می شود.
هیچکس پیگیری نمیکند و پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
عزیزم مگه میشه آزمون نهایی که در کنکور سراسری نقش داره مجازی باشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آقا توروخدا تکلیف امتحانات نهایی سال هزار و چهارصد را مشخص کنید.
هیچکس پیگیری نمیکند.
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اين حرف ها براي مسافرت هاي نوروزي امتحانات كرونا رو منتقل نميكنه چون با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي انجام ميشه
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۸:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه اعتماد عمومی مردم ایران نسبت به این موضوع کم شده است و باید مورد بررسی قرار گیرد.
آخرین اخبار