بایدن به دلیل امتناع از ذکر نام ترامپ هدف انتقاد قرار گرفت

رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل امتناع از ذکر دستاورد‌های دولت قبل در خصوص واکسیناسیون کرونا مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس جمهور آمریکا به دلیل امتناع از نام بردن از سلف خود در خصوص آغاز روند واکسیناسیون کرونا در این کشور با موجی از انتقادات روبرو شد.

جو بایدن روز پنج شنبه در یک سخنرانی از اینکه از دونالد ترامپ و دولت وی برای آغاز واکسیناسیون کرونا در آمریکا نام ببرد، خودداری کرد تا بدین طریق سلف خود را از دادن اعتبار در مسیر واکسیناسیون آمریکایی‌ها محروم کند. منتقدان سخنان روز پنجشنبه بایدن، دولت جدید آمریکا را به دلیل "نادیده گرفتن" دستاورد‌های دولت قبلی محکوم کردند.

شهروندان و برخی صاحب نظران آمریکایی نیز می‌گویند بایدن در تلاش بود اعتبار هر کاری را که دونالد ترامپ در خصوص کرونا انجام داد، به نام خود کند. شان هانیتی، مجری شبکه فاکس نیوز از بایدن به خاطر تشکر نکردن از ترامپ برای راه اندازی پروژه Operation Warp Speed، برای توسعه و توزیع واکسن در ایالات متحده انتقاد کرد.

برخی از کاربران فضای مجازی نیز اظهار کردند که دولت بایدن دستاورد‌های دولت قبلی خود را سرقت کرده است. برخی نمایندگان آمریکایی از جمله جیم جوردن نیز به جمع منتقدان پیوسته و گفتند او اعتبار هر کاری را که ترامپ انجام داد به نام خود می‌کند، همانگونه که در سخنرانی‌ها و مقالات دانشگاهی سرقت ادبی می‌کرد. برخی دیگر نیز معتقدند که تمام اعتبار واکسیناسیون آمریکا باید به نام ترامپ ثبت شود.

بایدن در حالی آماج انتقادات داخلی در آمریکا قرار گرفته، که همه گیری کرونا و سوء مدیریت ترامپ در این خصوص از عمده دلایل انتقاد مداوم از دولت وقت آمریکا بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار