واشنگتن: منتظریم ببینیم ایران چه روندی را در پیش می‌گیرد

مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید که واشنگتن منتظر است تا ببیند که ایران چه اقدامی انجام می‌دهد و چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جیک سالیوان» در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شده که دیپلماسی با ایران در جریان است اما نه طور مستقیم.

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: منتظر هستیم ببینیم ایرانی‌ها چه روندی را در پیش خواهند گرفت و چگونه پیش می‌روند.

وی افزود: آسان نخواهد بود، اما ما بر این عقیده هستیم که در یک روند دیپلماتیک قرار داریم و می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سالیوان در واکنش به انتقادهای «مایک پمپئو»، وزیر خارجه سابق آمریکا، از سیاست‌های دولت کنونی این کشور گفت: پمپئو در جایگاهی نیست که درباره ایران ما را نصیحت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۳:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
جناب جیک سالیوان : آن موقع که مقامات کاخ سفیدلرزان واشنگتن جیک جیک مستان داشتند فکر زمستان نبودند؟..............انتظار دارید ایران چه روندی را ادامه بدهد؟!
بهترین روند طبق مفاد قراردادJCPOA عقب نشینی گام به گام و قدم به قدم است تا اینکه اروپا به تعهدات11گانه خودش برگشت و عمل کند و آمریکا هم تمام تحریمها از زمان جیمی کارتر تا دلقک احمق درجه یک قمارباز که رئیس جمهورقبلی آمریکا باشد همه یکجا برداشته و لغو شود....نه اینکه رئیس جمهور خواب آلود و آلزایمری شما جوبایدن باز هم به تحریم های قبلی ایران اضافه کند.............شما آمریکائیها ما را با سرخپوستان آمریکا در 200سال قبل از تشکیل آمریکای فعلی اشتباه گرفته اید؟؟نه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام ,ایرانی محترم اگرتیک مثبت سایت اجازه میداد ,n به توان بینهایت بار تیک میزدم.متاسفانه هنوز بعضی ازمسؤلین مامنتظرهستندواسه چی ,خدامیداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
روند ایران مشخص است تحریمها باید برداشته شود مذاکره نخواهیم داشت.
آخرین اخبار