ایمان به خدا، کلید موفقیت شهدا

مدیر دبیرستان پسرانه حضرت جوادالائمه گفت: ایمان به خدا، معادپذیری، ولایت پذیری و خودباوری، رمز موفقیت شهدا در مقابل دشمنان بود.

سید احمد حسینی شریف مدیر دبیرستان دوره دوم پسرانه حضرت جوادالائمه، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: چهارمین یادواره شهدای بچه‌های بهشت به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در دبیرستان جواد الائمه برگزار شد که دانش آموزان در منزل از برنامه‌های این یادواره استفاده کردند.

حسینی شریف با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این یادواره، آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: باید شهدا، الگوی فرزندان ما قرار بگیرند چرا که دشمن سعی دارد فرزندان ما را به دنبال قهرمانان کاذب و الگو‌های غلط منحرف کند.

او بیان کرد: مدرسه تراز انقلاب اسلامی، مدرسه‌ای است که به همه ابعاد وجودی دانش آموزان توجه کند و زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های آن‌ها را فراهم کند، چرا که دانش آموزان باید در مدرسه بیاموزند که در آینده به بهترین شکل زندگی کنند.

حسینی شریف خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش ساحت تربیتی را مشخص کرده است که از جمله آن‌ها تربیت اخلاقی و اعتقادی دانش آموز است.

او در پایان گفت: روایتگری، خاطره گویی، شعرگویی، رونمایی از یادمان شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.