مدیر آموزش و پرورش میبد معرفی شد

محمدرضا کارگر به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد با حضور فرماندار، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن سینما طوبی شهرستان میبد برگزار شد.

فرماندار میبد در این مراسم گفت: آموزش و پرورش میبد با محوریت حضرت "آیت الله اعرافی" اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و این اقدامات از سال‌های گذشته تا کنون ادامه دار بوده است.

حسین فلاح خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش میبد علاوه بر اقدامات فوق العاده عمرانی و مدرسه سازی در بحث تزکیه و تعلیم و تربیت دانش آموزان هم بسیار موفق عمل کرده است.

سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم شریف میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: صمیمانه از زحمات چندین ساله آقای موحدی فرد در بحث سخت افزاری و نرم افزاری تقدیر و تشکر می‌کنم، او در این مدت تلاش‌های شایسته و قابل تقدیر داشته اند و انتصابشان به مسئولیت جدید مدیر کلی آموزش و پرورش را نیز تبریک می‌گویم.

نماینده مردم شهرستان میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دو موضوع مهم، یکی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این دو بیانیه و منشور اصل و اساس است که باید تلاش کنیم این دو منشور و سند را عملیاتی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در ادامه این مراسم از همه خیرین بزرگواری که گاهاً ماحصل زندگی خود را در راه مدرسه سازی صرف کردند قدردانی و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ما جایی در کشور سراغ نداریم که تمام پتانسیل‌های حوزه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته باشد و این امر در شهرستان میبد اتفاق افتاده است.

در این مراسم از تلاش‌های محسن موحدی فرد تجلیل به عمل آمد و محمدرضا کارگر شورکی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان میبد معرفی شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.