حمله سگ بایدن به مامور گارد کاخ سفید

حمله به مامور گارد امنیتی باعث اخراج دو سگ بایدن از کاخ سفید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله یکی از سگ‌های بایدن به مامور گارد امینتی کاخ سفید خبرساز شد. پس از آنکه «میجر»، یکی از دو سگ جرمن شپرد بایدن به یکی از ماموران گارد امنیتی کاخ سفید حمله ور شد و این مامور را گاز گرفت هر دو سگ از کاخ سفید به ایالت دلاور منتقل شدند. دو منبع ناشناس روز دوشنبه به CNN گفتند که این حمله توسط «میجر»، سگی که از نوامبر سال ۲۰۱۸ توسط بایدن نگهداری می‌شود به یکی از ماموران گارد کاخ سفید صورت گرفته است.

هنوز مشخص نیست آیا این مامور امنیتی بر اثر حمله سگ بایدن دچار جراحت شده است. با این حال به نظر می‌رسد جراحت این مامور کاخ سفید به قدری جدی بوده که «میجر» به همراه «چمپ»، دیگر سگ جرمن شپرد از کاخ سفید به «ویلمینگتون» در دلاور منتقل شده اند.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته این منابع ناشناس میجر ۳ ساله پیشتر در موارد مختلف از خود رفتار‌های خصمانه از جمله حمله، پریدن و ایجاد سر و صدا نسبت به کارکنان کاخ سفید نشان داده بود. با این حال چمپ به علت کهولت سن که ۱۳ سال دارد سگی آرام‌تر به نظر می‌رسید.

 مامور گارد کاخ سفید

هر دو سگ به دلاور جایی که زمانی بایدن به همراه «جیل بایدن»، بانوی اول در آنجا اقامت داشتند منتقل شدند. این در حالی بود که کمتر از یک هفته پس از به قدرت رسیدن بایدن در ماه ژانویه هر دو سگ به کاخ سفید منتقل شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Italy
سحر
۱۹:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
کاخ سفید هم تبدیل شد به کاخ سگ ها. الان هم طرفداران سگ ها میان میگن اون کسی که گازش گرفته شده مقصر هست.
باید تمام جمعیت دنیا توسط سگ ها گاز گرفته بشن تا یک عده اعتراف کنن که جای سگ توی خونه و کنار انسان نیست ؟
آخرین اخبار