رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:

فرصتی که باید به جوانان می‌دادم را ندادم/ اساس زندگی برای خدمت به مردم است

مخبر گفت: اساس زندگی برای خود نیست، بلکه زندگی برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، اهدای یک میلیون بسته ارزاق به خانواده‌ها مناطق محروم، آغاز توزیع مکمل‌های غذایی برای ده هزار مادر باردار مناطق محروم و کم برخوردار کشور و اهدای ٣٠ هزار قطعه پوشاک عیدانه به خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: در دو چیز نگران آخرت خودم هستم. یکی فرصتی که باید به جوانان می‌دادم، اما ندادم یکی هم کار‌هایی که می‌خواستم انجام دهم، اما نتوانستم.

او با بیان اینکه در این مدت هیچ موضوعی نبوده که به جوانان ارجاع دهیم و نتیجه نگیریم، گفت: ما در ٨ سال دفاع مقدس به رقم اینکه فکر می‌کنیم خیلی حرف زده شده، اما نتوانستیم بسیاری از رخ داد‌ها را منعکس کنیم.

مخبر گفت: در موضوع کرونا نیز دچار چنین موضوعی هستیم و نتوانستیم بسیاری از اتفاقات را منعکس کنیم و امیدواریم خداوند کمک کند که آیندگان سرداران بهداشت و درمان را ببینند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: کار‌هایی که در ستاد انجام می‌شود به اسم من نوشته می‌شود، اما این چنین نبوده است و من غیر از پشتیبانی از این اقدامات هیچ کاری نکرده ام.

وی افزود: شهادت می‌دهم در ستاد یک مدیر ندارم که یک بار به من مراجعه کرده باشد که بگوید حقوق من چه شد یا در کل ستاد به کسی کاری بگوییم و بگوید کار شخصی دارم و نمی‌توانم انجام دهم.

او با بیان اینکه اساس زندگی برای خود نیست، بلکه زندگی برای خدمت به مردم است، ادامه داد: خدمتی که برای مردم به دلیل مسایل دنیایی باشد خدمت با منت حساب می‌شود، اما سیره نبوی این نیست چرا که آن‌ها منت می‌کشند که خدمت کنند.

مخبر بیان کرد: یکی از چیز‌هایی که مردم در آن حساس هستند موضوع سلامت است و در این سال‌ها وزار بهداشت با ستاد اجرایی همراهی کرد تا ما بتوانیم خدمت رسانی کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: بستر سلامت در ستاد اجرایی را خود وزارت بهداشت محقق کرد و در موضوع کرونا این امر بیشتر شده است.

او افزود: ظرف ۵-۶ ماه آینده فوق تخصصی‌ترین مرکز درمان سرطان در منطقه که منحصر به فرد است را در منطقه راه اندازی می‌کنیم.

مخبر با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده ملت ایران خبر‌های امیدوار کننده‌ای را از واکسن کرونا می‌شنوند، گفت: شأن جمهوری اسلامی این است که در حوزه واکسن، مردم منطقه را مدیریت کند و این امر به نقطه‌ای خواهد رسید که علاوه بر ایران خاورمیانه نیز تامین می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: امیدواریم بعد از بهار در کشور نسبت به کرونا آرامش نسبی‌ داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
شما منشا خیز و برکت هستی اقای مخبر .عمرتان پربرکت باشه انشالله
آخرین اخبار