رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیروان خبر داد؛

نظارت مستمر بر واحد‌های گردشگری شهرستان سیروان

نظرنیا گفت: نظارت بر واحد‌های گردشگری تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی، با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح اله نظرنیا رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سیروان، گفت: در راستای مصوبات کارگروه استانی ستاد مدیریت کرونا در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، طی بازدید‌های صورت گرفته ، یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی متخلف در شهرستان سیروان شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

او اظهار کرد: سرکشی و نظارت بر واحد‌های گردشگری تحت پوشش این اداره با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط ، به صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار دارد و با توجه به حساسیت شرایط کنونی ، با هر گونه تخلف و عدم رعایت قوانین برخورد خواهد شد.

نظرنیا هدف از تشدید این بازدید‌ها را نگاه ویژه به سلامت مردم برای نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد و افزود: در حال حاضر کلیه واحد‌های تحت پوشش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز اقامتی ، رستوران‌های بین راهی و غیره تا تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.