تولد روزنه‌ای از امید در بحرانی‌ترین شرایط اهواز + عکس

مشاور رسانه‌ای وزارت بهداشت با انتشار تصویری از یک نوزاد تازه متولد شده در اهواز، خبر خوبی را با مخاطبان توئیتری خود در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط استان خوزستان از حیث شیوع گسترده کرونا در یک شرایط بحرانی قرار گرفته است به طوری که طی هفته‌های اخیر، کادر درمان بیمارستان‌های این استان شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند. این در حالی است که ویروس کرونای انگلیسی نیز با ورود به کشور ، به آمار مبتلاها به ویژه در کودکان اضافه کرده است.


بیشتر بخوانید


علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزارت بهداشت ضمن انتشار عکسی در صفحه توئیتری خود، از تولد یک نوزاد در بحرانی‌ترین شرایط بیمارستان اهواز خبر داد و نوشت:

"وسط این‌همه خبر تلخ.
دیشب صدای گریه یک نوزاد تمام بیمارستان رازی اهواز را پر از شادی و امید کرد.
مادر مبتلا به کروناست و بعد از سه بارداری ناموفق، دیشب ساعت یک بامداد، درست وسط بحرانی‌ترین بیمارستان کشور فرزندش چشم به جهان گشود. خداروشکر حال مادر و پسر خوب است."

توئیت وهاب زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه-اهواز
۲۳:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خدا روشکر، خدا حفظش کنه و شفای مادرش رو بده، که زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه.
اینجا بازارها همه باز، فروشگاهها همه شلوغ، مردم هم اکثرا بیخیال و البته نسیولین بیخیالتر. بعد از اینهمه شرایط بحرانی تازه از دیروز قرارشده ادارات با یک دهم کارمندان ادانه کار بدن، نمیدونم چرا نسیولین 10 ردزی ادارات و بازارها رو تعطیل نمیکنن که زنجیره قطع یشه، قطارها و هواپیماها هم که مسافر به همه جای کشور میبرن، وقتی خود پزشکان میگن مه روزهای اول فرد بیمار بدون علامت و فقط ناقله؟! پس چرا اجازه میدن اینهمه مسافر به شهرهای دیگه بره
آخرین اخبار