عاقبت خیره شدن به تلفن همراه در خیابان!

خیره شدن پرستار زن به صفحه تلفن همراهش در خیابان مرگ وحشتناک وی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی یک پرستار زن اهل نیویورک آمریکا را به تصویر می‌کشد. «استیلا دیویس» ۶۱ ساله اهل محله بروکلین در نیویورک شرقی در حال عبور از تقاطع خیابان نیولوتس و خیابان ون سیندرن بود که بر اثر برخورد با یک دستگاه بکهولودر جانش را از دست داد. این اتفاق در ساعت ۲.۲۳ بعدازظهر روز جمعه رخ داد.

در لحظه وقوع حادثه این پرستار میانسال به صفحه تلفن همراه خود خیره شده بود. خانم دیویس در حال مراجعه به محل کارش در بیمارستان بود که دچار این حادثه شد. شیفت کاری او در بیمارستان از ساعت ۳ شروع و در ساعت ۸ شب پایان می‌یافت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این زن محو تلفن همراهش تلفن همراهش شده است ناگهان به یک دستگاه بکهولودر که به سمت عقب حرکت می‌کرد برخورد می‌کند. در این لحظه راننده نیز به احتمال زیاد متوجه این زن که دقیقا به سمت بکهولودر حرکت می‌کرد نشده بود. این زن بلافاصله به بیمارستان بروکدل منتقل، اما مرگ وی اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
هر دو مقصرند هم عابر هم راننده بیل میکانیکی هر دوشون کور بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
این همه سفارش میشه موقع عبور از خیابان گوشی در دستتون نگیرید واقعا که