آقاجانپور:

سربازی فرصت شکوفایی استعداد جوانان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرصت سربازی را مهلت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های جوانان عنوان کرد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور امروز یکشنبه در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) افزود: به فرموده امام حسین (ع) شبیه‌ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) حضرت علی اکبر بودند و کسانی می‌توانند شبیه این عزیزان باشند که دارای ویژگی‌های خاص اخلاقی و انسانی ازجمله راستگویی و صداقت هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امانت داری را یکی دیگر از ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار کرد: امروز حکومت اسلامی امانتی الهی است که خداوند به ما داده است؛ بر همین اساس مسوولان باید در نگهداری از آن بکوشند.

وی سربازان و فرزندان کشور را امانتی عنوان کردند که باید در نگهداری و بسترسازی رشد و نمو آن‌ها تلاش کرد و گفت: استفاده از فرصت جوانی بسیار مهم است. همه کسانی که وارد دوره سربازی در نیرو‌های مسلح می‌شوند با عزت و افتخار با آن‌ها برخورد می‌شود؛ زیرا دفاع از کشور و نظام اسلامی از قداست خاصی برخوردار است.

آقاجانپور با بیان اینکه بزرگان دین ما یک شب نگهبانی را ارزشمند‌تر از سال‌ها عبادت دانستند، گفت: فرصت سربازی مهلت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و بروز توانمندی‌های جوانان است.

جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره نویسی، دلنوشته، کتابخوانی، مقاله نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد و از بین هزار و ۱۸۰ اثر رسیده، تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده و در نهایت تعداد ۲۷ اثر بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار