وزیر دفاع خبر داد؛

افزایش ظرفیت درمانی بیماران کروناییِ بیمارستان شهید چمران

امیر حاتمی گفت: بیمارستان شهید چمران با حدود ۵٠٠ تخت بیمارستانی یک مجموعه آماده برای خدمت‌رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح کشورمان است.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز سه شنبه ١٢ اسفندماه در حاشیه افتتاح مرکز درمانی جدید بیمارستان شهید چمران وزارت دفاع و در جمع خبرنگاران درباره این مرکز گفت: مجموعه بیمارستان شهید چمران در دوره کرونا ماموریت و مسئولیت مهمی را انجام داده و برخی روز‌ها بیش از ٢٢٠ تا ٢٣٠ نفر بیمار کرونایی در این بیمارستان حاضر بوده‌اند.

وی ادامه داد: به همین دلیل هم احساس کردیم که بایستی نسبت به افزایش ظرفیت و تقویت کیفی بیمارستان یک کار جدید انجام شود و در این راستا نیز محمد خراسانی رئیس بیمارستان شهید چمران تلاش کرد تا مرکز درمانی تخصصی بیماران کرونایی را با ٧٠ تخت بیمارستانی آماده کند که امروز هم افتتاح شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه این مرکز به مجموع ظرفیت درمانی بیماران کرونایی وزارت دفاع اضافه شد، گفت: امروز بیمارستان شهید چمران با حدود ۵٠٠ تخت بیمارستانی یک مجموعه آماده برای خدمت رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح کشورمان است. البته وزارت بهداشت نیز نقش مهمی در افتتاح این مرکز درمانی داشت.

وی در پایان یادآور شد: امروز با ۴ دستگاه ویژه‌ای که در این بیمارستان به کار گرفته شد کیفیت درمان در بیمارستان شهید چمران متحول می‌شود و امیدواریم تا بتوانیم خدمات درمانی مناسبی را به همه بیماران به ویژه بیماران کرونایی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
امیر حاتمی سامانه موشکی مجید چی شد