مدیرعامل بانک توسعه صادرات از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد

علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات امروز ۱۷ اسفند ۹۹ از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صالح آبادی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات امروز از باشگاه خبرنگاران جوان، بازدید کرد. این بانک  به عنوان یک بانک دولتی، تخصصی و توسعه‌ای در حوزه تأمین مالی صادرات  شناخته می شود.
 
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد
 
علی صالح آبادی بعد از بازدید از روند این خبرگزاری، به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون رمز ارزها، صادرات و مشوق های صادراتی، بورس و همچنین رسیدگی به تخلفات بورسی پاسخ داد که شما می توانید قسمت هایی از این مصاحبه را در این خبر بخوانید.
 
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد
 
 
صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه و تعاون خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بحث جدید و داغ رمز ارز‌ها در کشور، اظهار کرد: در این زمینه مذاکره‌ای با ما صورت نگرفته و بخشنامه‌ای به ما ابلاغ نشده است. با توجه به آن که رمز ارز‌ها در بستر‌های غیر متمرکز هستند، می توان از این بستر برای واردات کالا استفاده کرد. آیین نامه جدیدی برای افرادی که در به استخراج رمز ارز در کشور پرداخته اند، در حال تدوین است که مقرر می‌شود از محل این استخراج ارز خود را در سامانه عرضه کنند و از محل آن ارز بتوانند تامین مالی کنند. رمز ارز‌ها موضوع جدیدی هستند که حاکمیت بانک‌ مرکزی را به چالش می‌کشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار