تدوام کاهش شاخص بورس

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی از تداوم روند کاهشی شاخص کل بازار بورس منطقه ای استان به میزان نزدیک به 28 هزار واحد خبر داد.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، اطهار کرد: هفته گذشته فعالان  بورس در تالار بورس استان بیشتر فروشنده سهام بودند تا خریدار سهام به طوری که ۳۸ درصد از معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

او افزود: در این هفته تعداد ۳۳ میلیون ۷۳۱ هزار و  ۹۱۹ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر ۳۸۶ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که در مقایسه با هفته گذشته کاهش نشان می دهد.

جوادی ادامه داد: در طول هفته ای که گذشت در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۴۰ شرکت را معامله کردند. که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۱ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی به تداوم روند کاهشی شاخص کل بازار بورس  اشاره کرد و گفت: این شاخص بورسی با ۲۷ هزار و ۹۱۶ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۹۱۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۳۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۶.۹۸۴ واحد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.