۱۴ کشته و زخمی در پی انفجاری در عراق

در پی انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در عراق، ۱۴ نفر از نیرو‌های ارتش و بسیج عشایری کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد در پی انفجار امروز یک خودروی بمب‌گذاری شده، ۱۴ نفر از نیرو‌های ارتش و بسیج عشایری در استان الانبار واقع در غرب این کشور کشته و زخمی شدند.

این منبع به پایگاه خبری آر تی گفت: اطلاعات به دست آمده به ارتش حاکی از وجود خودرویی رها شده در روستای «الدهم» در شهرستان «حدیثه» بود که پس از نزدیک شدن نیرو‌ها به آن، منفجر شد.

او در ادامه افزود: این انفجار به کشته شدن یک افسر ارتش عراق و شش نفر از نیرو‌های بسیج عشایری منجر شد؛ همچنانکه پنج نفر از نیرو‌های ارتش و دو نفر از نیرو‌های بسیج عشایری نیز زخمی شدند.

پیشتر رباح الکربولی، سخنگوی عشایر استان الانبار عراق در سخنانی اعلام کرده بود معتقد است آمریکا با بمباران مواضع الحشد الشعبی، به دنبال بازگرداندن عناصر داعش به عراق است.

او گفته بود: بمباران مواضع الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه توسط نیرو‌های آمریکایی روزنه‌ای برای بازگشت دوباره عناصر داعش به عراق است.

وی ضمن اشاره به حمله هوایی شامگاه پنجشنبه آمریکا به مرز سوریه اعلام کرده بود: آمریکا با این حمله، به خاک عراق تجاوز کرد. دولت باید یک تصمیم جدی در این باره اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار