جلسه شورای حکام آژانس با تمرکز بر موضوع ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در یک پیام توئیتری از برگزاری جلسه شورای حکام آژانس با تمرکز بر موضوع ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای حکام آژانس در روز دوشنبه تاکید کرد اطمینان از پیش بردن مباحث به گونه‌ای که بر تلاش‌ها برای احیای کامل برجام تاثیر منفی نگذارد وظیفه همه اعضای این نهاد است.

او در یک پیام توئیتری نوشت: جلسه ماه مارس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه آغاز می‌شود. ایران بار دیگر در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. مسئولیت مشترک هر ۳۵ عضو این شوراست که اطمینان حاصل کنند بحث‌ها (حتی داغ) بر تلاش‌های دیپلماتیک با هدف احیای کامل برجام تأثیر منفی نمی‌گذارد.

پیش از این منابع خبری اعلام کردند آمریکا از کشور‌های دیگر خواسته تا از انتقاد واشنگتن علیه تشدید فعالیت‌های هسته‌ای ایران در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت کنند.

ایران در پاسخ به تحریم‌های آمریکا و بدعهدی کشور‌های اروپایی و پیروی بی چون و چرای آن‌ها از تحریم‌ها واشنگتن، اقدام به تعلیق بخشی از اقدامات داوطلبانه خود ذیل پروتکل الحاقی کرد. دولت بایدن در نظر دارد با حفظ تمامی تحریم‌ها علیه تهران، برداشته شدن هرگونه تحریمی را منوط به تعطیلی برنامه موشکی ایران و محدود کردن اقدامات منطقه‌ای ایران کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
دولت بایدن در نظر دارد با حفظ تمامی تحریم‌ها علیه تهران، برداشته شدن هرگونه تحریمی
را منوط به تعطیلی برنامه موشکی ایران و محدود کردن اقدامات منطقه‌ای ایران کند.
یعنی انشالله ایران در سال دیگر وارد باشگاه دارنده....خواهد بود. انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
شورای حکام هیچ تمام کشورهای پنج قاره ی کره ی خاکی بدانندآنچه را حق مسلم ایرانیست ,چه تحریم باشد یا نباشد.به آن دست خواهیم یافت.حال صهیونیست,سعودی,آمریکایی وشغال صفتان دست آموزشان به خودشان مربوط است هرجور دوست دارند فکر کنند.
آخرین اخبار