ملانظری مطرح کرد؛

افزایش چند برابری مخاطبان و گسترش ارتباطات بین‌المللی انجمن‌های علمی

رئیس دانشگاه الزهرا (س) از افزایش چند برابری مخاطبان و گسترش ارتباطات بین‌المللی انجمن‌های علمی خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا(س) در آیین اختتامیه جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان «پویش زندگی، دست یاریگر توست...» که امروز (چهارشنبه) در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، گفت: در دوران کرونا تلاش بر این بوده که ارتباط با دانشجویان در هر شرایطی قطع نشود؛ در همین راستا فعالیت انجمن‌های دانشجویی ۴۹ درصد به نسبت سال قبل بیشتر شده و نشریات دانشجویی نیز ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: تمرکز دانشگاه روی بحث تاب‌آوری جوانان بوده و با برگزاری نشست‌های فرهنگی علمی، علاوه بر مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی، میزگرد‌ها و نشست‌های مجازی تخصصی با همراهی دانشجویان برگزار شده است.

ملانظری تصریح کرد: علی‌رغم همه دشواری‌ها فرصت‌آفرینی به عنوان یک موضوع در افزایش ارتباطات بین‌المللی در انجمن‌های علمی تاثیرگذار بود که با به وجود آمدن شرایط فضای مجازی گسترده‌تر شد. همچنین برنامه‌های فرهنگی عموماً به صورت ملی و بین‌المللی انجام گرفت و این موضوع منجر به افزایش مخاطبان و دیده شدن اقدامات این دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) همچنین تاکید کرد: به عنوان دانشگاهیان وظیفه خود می‌دانیم که در شرایط دشوار و بحران، انعطاف خوبی از خود نشان داده و در مسائل فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی وارد میدان عمل شده و موفقیت‌ها را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.