معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امدادمطرح کرد؛

وجود ۸۲۰ هزار حامی در کشور/ برای حمایت از همه یتیمان به بیش از ۶۰۰ هزار حامی نیاز داریم

عسگریان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۲۰ هزار حامی در کشور داریم، گفت: برای حمایت از همه یتیمان به بیش از ۶۰۰ هزار حامی نیاز داریم.

علیرضا عسگریان معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح ایران مهربان طرحی یک ساله است که تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد و ما در اردیبهشت ماه بعد از شب‌های قدر جشن اصلی ایران مهربان را برگزار می‌کنیم.

او با بیان اینکه در این مراسم به لطف خداوند اعلام می‌شود که یتیم بدون حامی نداریم، گفت: جشن نیکوکاری که هر سال در پایان سال برگزار می‌شود گستره‌ای وسیع به نفع کل محرومان است.

عسگریان با بیان اینکه جشن نیکوکاری هر سال هم به نفع افراد تحت پوشش و هم به نفع کسانی است که تحت پوشش امداد نیستند، افزود: در حوزه مواد غذایی، مایحتاج زندگی و... برای ورود به سال جدید برنامه ریزی می‌شود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: جشن نیکوکاری از اول انقلاب وجود داشته است و ما سعی می‌کنیم هر سال نیازمندان با احساس خوب تری وارد سال جدید شوند.

او با بیان اینکه امسال برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری پایگاه‌های شهری نداریم، ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری، سایت امداد، درگاه‌های موجود و ... کمک‌های خود را اهدا کنند.

عسگریان گفت: جشن ایران مهربانی از روز ولادت حضرت علی (ع) آغاز می‌شود و در روز شهادت آن حضرت در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه حدود ۸۲۰ هزار حامی داریم، ادامه داد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار حمایت داریم، چرا که برخی از حامیان چند یتیم را تحت حمایت دارند.

عسگریان گفت: برای آن که تمامی ایتام دارای حامی شوند به بیش از ۶۰۰ هزار حامی نیاز داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
هر ماه از حقوقهای نجومی حقوق بگیران ثابت بگیران برای یتیمان کم کنید دیگر هیچ یتیم نیازمند مالی در کشور وجود نخواهد داشت . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
درسته ولی اگر کسی بتواند هم باید کمک کند چون به نفع خودش هست .
آخرین اخبار