بهادری جهرمی:

مشاوران به سوگندى که مى‌خورند باید پایبند باشند

رئیس مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: مشاورانی که سوگند می‌خورند باید به آن پایبند باشند و آن را تشریفاتى ندانند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، على بهادرى جهرمى رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه، اظهار کرد: حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور امروز ادای سوگند کرده و کار خود را آغاز مى‌کنند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه ادامه داد: حوزه مشاوره پیش از طلاق، بسیار سخت‌تر از سایر مشاوره‌ها است، زیرا خانواده در این مرحله در حال از بین رفتن است و باید حوزه مشاوره را براى صیانت از نهاد خانواده به کار گیریم.

وى با بیان اینکه براى کاهش طلاق می‌توان به ظرفیت مشاوره اعتماد و اتکا کرد گفت: لازم است مشاوران به سوگندى که امروز مى‌خورند پایبند باشند و آن را موضوعی تشریفاتى ندانند و نیت داشته باشند تا به آن وفادار بمانند.

بهادری جهرمی گفت: همه باید احساس کنند کسى که در دستگاه قضایى جمهورى اسلامى ایران فعالیت مى‌کند، نسبت به او انتظاراتى وجود دارد و این انتظارات به جا هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون مشاوران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به روند سنجش آزمون و برگزیدگان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز جمع کثیری از مشاوران تحلیف می‌شوند.

وی ادامه داد: در فضای مشاوره خانواده دوره دو ساله‌ای که طی شد، برای نهاد شریف خانواده اقدامات متعددی انجام شد.

معاون مشاوران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: در سه رشته دوره هاب آموزشی برگزار شد و با استفاده از ظرفیت متخصصان به اجرا درآمد.

ابراهیمی گفت: بیش از ۱۰ عنوان کتاب پژوهشی کاربردی تدوین شده است و نظام شفافیت عملکرد با استفاده از پژوهشگران جوان در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار