عضو شورای شهر تهران تأکید کرد؛

رایزنی شهرداری تهران برای واکسن کرونا/ کارگران در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند

حجت نظری گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا را در مرحله اول به شهروندانی ارائه دهد که به خدمت رسانی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر بنده خطاب به وزیر محترم بهداشت است؛ همه در جریان نامه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در آن درخواست قرار گرفتن هنرمندان در اولویت واکسن کرونا مطرح شده بود، قرار گرفته‌اید.

وی ادامه داد: خوشبختانه با موضع گیری به موقع هنرمندان مردمی، مشخص شد که آنچه گفته شده دست کم مطالبه جدی از سوی اکثر هنرمندان نبوده است.


بیشتر بخوانید


حجت نظری تصریح کرد: لازم است ستاد ملی مقابله با کرونا اولویت‌های خود را برای واکسن کرونا به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان آن، مطرح کند و شهرداری تهران هم باید ترتیبی اتخاذ کند تا کارگران شهرداری، رانندگان تاکسی و اتوبوس، راهبران قطار‌های مترو، کارمندان مترو، پاکبانان، کارمندان میادین میوه و تره بار، آتش نشانان، کارمندان بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف مقدم مقابله با کرونا هستند، قرار دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین باید شهرداری رایزنی و پیگیری‌های لازم را آغاز کند و ستاد ملی مقابله با کرونا هم به جای اختصاص دادن واکسن به مسئولان، آن را در مرحله اول به شهروندانی اختصاص دهد که به خدمت رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار