۶۶۲ نفر از روستاییان سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۶۶۲ نفر از روستاییان استان در قالب کاروان سلامت جمعیت هلال احمر ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا میربهاءالدین رمدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  گفت: در راستای کمک به سلامت اقشارکم برخوردار سیستان و بلوچستان کاروان‌های سلامت با هدف رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم خدمات مختلف درمانی را به روستاییان استان ارائه دادند.

او اجرای ۲۱ پروژه حمایتی- معیشتی به ارزش افزون‌بر چهار میلیارد ریال توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر همزمان با بهمن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان ۱۰ شهرستان استان اجرایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا با حضور گروه «خیران نیکوکار ایران زمین» ۶۰ تانکر ۵۰۰ لیتری و ۲۳۰ سبد معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۱۰ هزار ریال بین نیازمندان استان توزیع شده است.

او با اشاره به طرح «نیابت» اظهارداشت: ۳۶۱ نفر از خانواده شهدا، سالمندان و معلولان استان در قالب اهداف بشردوستانه در قالب این طرح مورد تکریم قرار گرفتند.

میربهاءالدین اظهارداشت: ارزش اقلام اهدایی در اجرای این طرح بیش‌از ۷۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود که توسط خیران و اعضای داوطلب اهدا شد.

او از اهدای ۴۴۴ واحد خون توسط نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر استان در بهمن امسال خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کرونا بیماران زیادی نیازمند دریافت خون هستند و این امر ضرورت ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه را تبدیل به وظیفه‌ای اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعا خدا این گروه ها رو ک بصورت جهادی با این وضعیت کرونا ویزیت می کنند خیر بده
آخرین اخبار