امیر حیدری خبر داد؛

٢٣ هزار واحد مسکونی در انتظار کارکنان نیروی زمینی ارتش

فرمانده نزاجا گفت: کار ساخت خانه‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش خوب پیش می رود و تا ١٨ ماه آینده پروژه‌ها را به کارکنان نیروی زمینی تحویل می دهیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه ۴ اسفندماه در حاشیه دومین جشنواره سراسری مهندسی و ساخت منازل نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که فرمانده معظم کل قوا از همه ما انتظار دارند جهاد در مسیر ارتقای منزلت کارکنان نیرو‌های مسلح کشورمان است. خانه سازمانی و مسکن یکی از مولفه‌های اثرگذار ارتقای منزلت و معیشت کارکنان ما هستند. موضوع تامین خانه سازمانی در نیرو‌های مسلح اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: ما در نیروی زمینی در یک جهاد بزرگ برای ساخت ٢٣ هزار واحد سازمانی برنامه ریزی کرده‌ایم، در همین راستا از جامعه مهندسی و پیمانکاری کشورمان کمک گرفته ایم. در مسیر این همکاری، هم اشتغال عظیمی در کشور ایجاد شده و هم در مسیر خانه دار کردن کارکنان نزاجا حرکت می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با بیان اینکه ساخت ٢٣ هزار واحد برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در سه فاز طراحی شده است، اظهار کرد: فاز نخست از این خانه‌ها در حال بهره برداری است و فاز دوم آن پیشرفت حدود ۵٠ تا ۶٠ درصد را دارد و فاز سوم هم در حال برنامه ریزی و انتخاب پیمانکار است. روند کار بسیار خوب پیش می‌رود و امیدواریم در ١٨ ماه آینده پروژه‌های در دست ساخت را به کارکنان نیروی زمینی ارتش تحویل دهیم تا در آن سکونت داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، نیروی زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار