تداوم ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری در خوزستان تا بهبود شرایط کرونایی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری در استان تا بهبود شرایط و مدیریت کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص آخرین وضعیت نظارت بر بازار گفت: گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت به همراه نیرو‌های بهداشت و اماکن در حال انجام است.

او با بیان اینکه پلمب تعدادی از واحد‌های صنفی که بر خلاف مصوبات ستاد کرونا و در این شرایط قرمز به فعالیت عادی خود ادامه دادند، انجام شد، افزود: در خصوص تعطیلی واحد‌های صنفی در شهر‌های با وضعیت قرمز از جمله کلانشهر اهواز، اصناف نظرات خود را دارند، زیرا آن‌ها با بهبود اوضاع فکر می‌کردند که شرایط بهتر شده و برای واحد‌های خود خرید کرده‌اند و چک دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: سلامتی بر هر چیزی مقدم است و از اصناف انتظار داریم بیشترین همکاری را در عمل کردن به دستور‌های ستاد مقابله با کرونا داشته باشند تا شرایط بهتر شود و بتوان مجددا به اصناف، اجازه فعالیت داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان صمت خوزستان بازرسی‌ها را در شرایط کنونی تشدید کرده است، اما برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستور‌های ستاد مقابله با کرونا، برخورد قهری با اصناف و سایر بخش‌ها بی‌فایده است و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

جباری ادامه داد: مشکلاتی از جمله کرایه، بیمه، چک‌های عقب‌افتاده و مالیات که بر عهده اصناف است، شرایط را برای آن‌ها بسیار دشوار کرده است و در جلسه‌ای با حضور اصناف، این مشکلات بررسی خواهد شد تا برای فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری شود؛ هر چند سلامت مردم بر همه این موضوعات ارجحیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.