پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در هندیجان

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل نقض قوانین بهداشتی ویژه مقابله با کرونا خبر داد.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازدید از اصناف هندیجان جنوبی با همکاری گروهی متشکل از مسئول بهداشت محیط، نماینده فرماندار، رئیس اماکن نیروی انتظامی، یگان امداد نیروی انتظامی، رئیس اصناف، نماینده اداره صمت و نماینده تعزیرات حکومتی انجام شد.

او هدف از این بازدید را نظارت بر بازار و اصناف هندیجان جنوبی و رعایت شیوه نامه‌ها و دستور‌های مقابله با کرونا از طرف آن‌ها عنوان کرد و افزود: ۲۲ مورد بازرسی از اصناف مختلف از جمله؛ کافی شاپ، سفره خانه، سوپر مارکت، اغذیه فروشی، فروشگاه تره بار و کباب فروشی انجام و ۴ صنف متخلف اغذیه فروشی، کافی شاپ، سفره خانه و فروشگاه تره باری پلمب شدند.

رئیسی در ادامه به اخذ تعهد از ۴ صنف برای رعایت اصول بهداشتی ومعرفی ۸ مورد تخلف به تعزیرات برای اعمال برخورد قانونی اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بار‌ها تذکرات و هشدار‌ها ارائه شده است و با متخلفان و هنجارشکنانی که مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان را نادیده می‌گیرند و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، با همراهی ادارات ذیربط، نیروی انتظامی و مراجع قضایی با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان هدف از اعمال محدودیت‌های ایجاد شده را حفظ سلامت عمومی مردم عنوان و تصریح کرد: برای حفظ جان و سلامتی مردم ار هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.