خبیری: سطح داوری فوتبال تهران باید ارتقا یابد/ در تمام انتخابات لابی وجود دارد

معاون اجرایی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخابات هیئت فوتبال استان تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خبیری، معاون اجرایی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص مهمترین چالش‌های پیش روی هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: مشکلاتی در فوتبال استان تهران وجود دارد و باید برطرف شوند.

او بیان کرد: سطح داوری فوتبال تهران باید ارتقا پیدا کند. حضور باشگاه‌ها در فوتبال تهران باید ساماندهی شود تا هر کسی نتواند در فوتبال تهران تیم داری کند تا زد و بند صورت نگیرد. این مشکلات باید برطرف شوند. شیرازی، رئیس منتخب وعده حل این مشکلات در ۴ سال آینده را با کمک تمامی مسئولان داده است.

خبیری در خصوص شفافیت روند برگزاری انتخابات تصریح کرد: یک انتخابات شفاف و صریح را شاهد بودیم. انتخابات به خوبی برگزار شد. نمی‌دانم چرا این انتخابات با حضور اصحاب رسانه برگزار نشد. رقابت خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم در ۴ سال آینده جایگاه فوتبال تهران بهتر شود.

خبیری ادامه داد: در تمامی انتخابات لابی وجود دارد. شایعه است که برخی تحرکات قبل از انتخابات صورت گرفته است. مذاکره با افراد رای دهنده مشکلی ندارد و در تمامی انتخابات این موضوع وجود دارد. مهم این است که این گفت و گو‌ها به شکلی سالم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار