عابدینی: طبق قانون دبیر و نایب رئیس هیئت فوتبال استان تهران هستم

دبیر سابق هیئت فوتبال استان تهران در خصوص انتخابات این هیئت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عابدینی، دبیر سابق هیئت فوتبال استان تهران در خصوص انتخابات این هیئت اظهار داشت: امیدوارم بعد از ۲ سال تاخیر عمدی شاهد انتخابات خوب و بدون حاشیه‌ای باشیم. در حال حاضر هیئت فوتبال استان تهران ضعیف‌ترین هیئت فوتبال کل کشور است. در این ۱۲ سال هیچ زمین فوتبال و سالن ورزشی در اختیار هیئت فوتبال استان تهران قرار نگرفته است.

او بیان کرد: حق داوران ما خورده شده است و هیئت فوتبال استان نتوانست از حقوق آن‌ها در فدراسیون دفاع کند. تیم‌های فوتبال تهرانی حمایت نمی‌شوند. تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ‌های پایین با شرایط سختی دست به گریبان هستند، حتی زمین تمرین ندارند.

عابدینی ادامه داد: در این سال‌ها نتوانستیم برای این تیم‌ها امتیازی بگیریم. باید امروز شخصی را انتخاب کنیم که بتواند به هیئت فوتبال استان کمک کند. در تهران ۲۲ منطقه شهرداری داریم، اما نمی‌توانیم یک زمین و سالن داشته باشیم.

دبیر سابق هیئت فوتبال استان تهران در خصوص تلاش‌های صورت گرفته توسط شیرازی در گذشته برای حل این مشکلات تصریح کرد: برای شیرازی احترام قائل هستم. در ۲ سال گذشته علیه کسی صحبت نکردم. مشکل اصلی این است که در هیچ نهادی رئیس هیئت فوتبال استان تهران را جدی نمی‌گیرند و این مشکل اصلی ما است.

عابدینی در خصوص حضور خود در مجمع امروز اظهار داشت: طبق قانون نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان تهران هستم. طالقانی، رئیس کمیته امور استان‌ها من را دعوت کرد، اما میز و پلاکی برای من فراهم نشد. دبیر مجمع اعلام کرد من نایب رئیس نیستم، اما اگر ثبت شرکت هیئت فوتبال را بررسی کنید نام من را به عنوان نایب رئیس و دبیر هیئت مشاهده خواهید کرد. م

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار