پورابراهیمی در صحن علنی:

مبنای تصمیم‌گیری رفع تحریم‌ها نباشد، به کشور خیانت می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر جا که محور تصمیم‌گیری‌ها رفع تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی نباشد به مملکت خیانت شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران  جوان، محمدرضا پور ابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بیانیه مشترک رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مهمترین دلیل ورود مجلس به تصویب قانون اقدام راهبردی رفع تحریم‌های اقتصادی بود، مبنای ورود ما تحریم بانکی، تحریم بانک مرکزی، تحریم فروش نفت ایران، تحریم خدمات و حمل و نقل بود.

وی افزود: اولین تصویب در بیانیه باید رفع تحریم‌ها باشد، تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه‌ای که از سوی آمریکا بر ملت فشار می‌آورد، مجلس خواهان گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی گفت: اجرای کامل و دقیق قانون که صیانت از منافع و رفع تحریم‌ها مبنای آن است می‌تواند امروز مشکلات اقتصادی را برطرف کند، بنابراین هر جای دیگری که محور تصمیم‌گیری‌ها رفع تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی نباشد به مملکت خیانت شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: جریان مواجهه امروز با آمریکا در منطقه، خاطرات حاج قاسم سلیمانی است، رئیس سازمان سیاه در بحبوحه جنگ با رژیم صهیونیستی، جنگ در سوریه و جنگ در عراق پیام مذاکره به سردار را ارسال کرد. پمپئو که بعد‌ها وزیر امور خارجه آمریکا می‌شود گفت سردار نامه را نمی‌پذیرد از این رو درخواست ما اجرای ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی به دلیل عدم اجرای قانون مجلس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار