سفر اعضای دو کمیسیون مجلس شورای اسلامی به شهرستان دنا

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت:به منظور بررسی وضعیت زلزله زدگان اعضای دو کمیسیون مجلس شورای اسلامی به سی سخت سفر می ‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای دو کمیسیون عمران و شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به شهرستان زلزله زده دنا سفر می‌کنند.
 
روشنفکر افزود: تلاش می‌شود در سفر اعضای دو کمسیون مجلس ابعاد زلزله را بصورت کارشناسانه بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شود.
 
او حضور اعضای دو کمیسیون عمران و شورا‌ها و امور داخلی مجلس درمناطق زلزله زده را فرصت خوبی برای شناسایی نیازمندی‌های و آشنایی اعضای این دو کمسیون با مشکلات زلزله زدگان دانست و بیان کرد: تلاش می‌شود با بهره گیری از این سفر منابع ملی خوبی برای بازسازی منازل مردم در مناطق آسیب دیده و دیگر نیازمندی‌های زلزله زدگان تخصیص داده شود.

روشنفکر با بیان اینکه وضعیت زندگی زلزله زدگان رضایت بخش نیست و مردم به سختی زندگی می‌کنند، گفت: با وجود سرمای شدید امکان اسکان مردم در چادر جوابگو نیست و باید تدبیر دیگری اندیشیده شود.
 
او با اشاره به تخریب ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی برخی منازل مسکونی مردم در شهر سی سخت و روستا‌های شهرستان دنا گفت: با توجه به قابلیت‌های طبیعی و گردشگری در شهرستان دنا ضروری است وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای بازسازی و بازآفرینی شهر و روستا‌های  این شهرستان هرچه زودتر اقدام کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.