در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ادامه بارش برف و باران در شمال غرب کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه

کارشناس هواشناسی گفت: با فعالیت سامانه بارشی امشب در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش برف و باران پیش بینی می شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،تصریح کرد: امشب در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف و وزش باد و در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، ارتفاعات شمالی هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

رفیعی بیان کرد: روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، در استان‌های واقع در جنوب غرب و به تدریج جنوب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف  پیش بینی می شود و همچنین با شمالی شدن جریانات در سواحل دریای خزر بارش باران و برف  خواهیم داشت.

رفیعی درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد است. بیشترین دمای هوا به ۱۴ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قم برف میاد؟ یابرفاب
آخرین اخبار