سرهنگ ولی پور گودرزی خبر داد؛

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه (روتر) قاچاق در جنوب تهران به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: طی بازدید ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انباری واقع در خیابان فداییان اسلام مشاهده کردند مقادیری سوئیچ شبکه (روتر) خارجی در محل موجود است که متصدی انبار اقدام به ارائه اسناد گمرکی کرد.

وی بیان داشت: اسناد و کالا‌ها از طریق سامانه گمرکی بررسی شدند که با کالا‌های موجود مطابقت نداشته و آدرس محل تخلیه کالا‌ها باید شهرستان خمین باشد که به تهران منتقل شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند مالکان کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی توانستند آن‌ها را دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیق از مالکان کالا‌ها اعلام داشتند از طرف مالک کالا‌ها آمده‌اند و با وی شراکت دارند و از نوع کالا‌ها اطلاعی نداشته اند.

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی معترف شد و کارآگاهان با تکمیل پرونده متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، اضافه کرد: کالا‌ها شامل تعداد ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه (روتر) محصول کشور مکزیک بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار