پیرمرد ۹۱ ساله زندانی شد/ تلاش برای آزادی او پیش از نوروز

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پیرمرد ۹۱ به دلیل جرائم مالی غیر عمد زندانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یداله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پیرمرد ۹۱ حدود ۱۵ سال پیش ارثیه پدری را فروخته بود غافل از اینکه پدرش این زمین را پیشتر به فروش رسانده است.

او اضافه کرد: صاحب ملک پس از اینکه متوجه شد زمین او توسط این پیرمرد به فروش رسیده است، از این پیر مرد شکایت کردو  با رای مرجع قضایی از ۲۷ دی، راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بدهی این پیرمرد را ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام  و ابراز امیدواری کرد با حمایت خیران نیک اندیش و تامین بدهی، این مرد مُسن پیش از نوروز ۱۴۰۰  آزاد شود.

 روحانی منش همچنین گفت: چندی پیش خانواده‌ای در شهرستان بهار از توابع همدان به واسطه ارادت به اهل بیت (ع) هزینه مجلس ترحیم والدین خود را صرف آزادی دو زندانی کردند.

او افزود: همچنین با توجه به در پیش بودن ۱۳ رجب روز میلاد حضرت علی (ع)، اعضای این خانواده بار دیگر با حضور در ستاد دیه زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

به گفته وی ۱۸۶ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۴۸ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان در ۹ ماه نخست امسال از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
بنده خدا در این سن چطور زندان را تحمل میکنه؟؟ ..امیدوارم با کمک خیران هرچه زودتر آزاد بشه