مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

پرداخت عیدی‌ بازنشستگان کشوری جامانده تا دو روز دیگر

خدامی گفت: عیدی بازنشستگانی که هیچ وجهی برای عیدی دریافت نکرده‌اند طی دو روز آینده به طور کامل پرداخت می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با خزانه‌داری کل کشور و سایر مراجع ذیربط مقرر شد برای آن دسته از بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بخشی از عیدی آن‌ها واریز شده یا هیچ وجهی برای عیدی دریافت نکرده‌اند، عیدی این عزیزان طی دو روز آینده به طور کامل پرداخت شود.

وی افزود: افراد دارای دو دفترکل و عزیزانی که روزشمار بازنشستگی آن‌ها کمتر از یکسال بوده و در نتیجه عیدی کامل برای آن‌ها محاسبه نشده، جزء گروه‌های مورد اشاره بوده‌اند.

خدامی گفت: عیدی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری طبق مصوبه دولت، به مبلغ یک و نیم میلیون تومان شامگاه چهارشنبه ۲۹بهمن‌ماه پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
یکی از اقوام ما تو سازمان برنامه بودجه کارشناس و 8ساله استخدام شده جلوی چشم ماست هر هفته 400 هزار تومن هر 5شنبه براشون پاداش میریزن و اعیاد هم که تا سقف 500 میریزن دم عید هم بهترین مغز و پارچه کت شلواری بهشون می‌دهند حقوق شون هم که با فوق العاده 50% می گیرن ساعت 9 هم میرن سرکار حق سرویس و حق مسکن هم جداگانه می گیرن و مبلغی هم برای بیمه تکمیلی به بیمه ایران به اضافه کار اضافه میکنن اگر تردید دارین از سازمان بازرسی و دیوان بپرسید که متاسفانه اینها رو هم ساپورت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۷:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا خجالت هم خوب چیزیه.خودشون ببینم با این مبالغ به کجا میرسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آنقدر گرونی وچاله زندگی زیاد که با پول عیدی هم نمی شه وصله زد
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدی
۱۴:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام در مورد داشتن دو دفتر کل که عیدی به یک نفرتعلق می گیرد ؟ برحسب چه قانونی؟؟؟ مادرم بازنشسته آموزش و پرورش هست و پدر هم بازنشسته است که فوت کرده و مادرم مستمری بگیر پدرم هست، یک عیدی واریز شده ،برحسب قانون تصویبی مجلس این کار سازمان غیرقانونی است و از آقای رئیسی خواهش می کنم به کارهای غیرقانونی دولت که برسر پول مردم میاورن رسیدگی کنند (من به سامانه صبا زنگ زدم سوال کردم میگه بخشنامه است گفتم بخشنامه رو لطف می کنید از کدام مرجع است و برحسب چه قانونی گفت نمی تونم بگم اگر کار درسته چرا اعلام نمیشه چرا یهویی همه رو سوپرایز میکنید واقعا متاسفم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
طبق این خبر مشکل رفع شده و پرداخت خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته دولت
۱۴:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آقای خدامی سلام . من بازنشسته متاسفانه مستاجر هستم . هیچ پس انداز و پول و پله ای ندارم . هر ماه چشمم متاسفانه به واریز وجه حقوق بازنشستگی ام است . من سر هر ماه اجاره می پردازم و گاها اقساطی چک هم دارم . لطف کنید و لطف کنید و لطف کنید حقوق ما بازنشستگان کشوری را 28 هر ماه واریز کنید . 28 این ماه تا 28 ماه بعد همان30 روز می شود و فرقی با واریز سی ام تا سی ام ندارد . تعدا روزهایشان یکی است فقط برای پرداخت های سر برج برای ماها فرق دارد . ضمنا لطف کنید برای هر نوع پرداختی یکی دو روز قبلش اطلاع رسانی کنید تا ما هم کمی خوشحال باشیم . چه میشود محض رضای خدا این را از ما دریغ نکنید ؟؟؟!!!!
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطف کنید برای هر نوع پرداختی یکی دو روز قبلش اطلاع رسانی کنید تا ما هم کمی خوشحال باشیم???
بازاریها بیشتر خوشحال میشوند!!!بازنشسته دولت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
یعنی توی این کشور پولدارتر از کسانی که به شغل آزاد مشغول هستند نداریم که عیدی بهشون نمیرسه ،من خودم یکیش هستم ،این پول عیدی به اندازه یارانه نقدی و معیشتی یک سال بنده است.این جور تقسیم کردن پول صد در صد اشتباه و به دور از عدالت است.آیا کسی هست که حرف حق بزند و از عدالت دفاع کند؟آیا مسلمان واقعی توی این کشور پیدا میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی
۱۴:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
پدر من نه دو دفتر کل داره نه روزشمار بازنشستگیش کمتر از یکسال بوده ولی عیدی به حسابش واریز نشده؟ تکلیف چیه؟ لطفا پیگیری کنید. ممنون
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تکلیف چیه؟
تکلیف= تک+لیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
خبرنگاران پیگیری کنن 12000تومان برا بازنشتگان کمتر عیدی ریختن .... این پول کجا رفته؟ از هر بازنشسته 12000تومان یک پول هنگفتی میشه که معلوم نیست به جیب چه کسایی رفته
آخرین اخبار