ربیعی: لیگ برتر فوتبال بار فنی خوبی دارد/ علاقه مندم قرارداد بازیکنانم را منتشر کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط تیمش توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بیان کرد: از کانون مربیان ایران برای مراسم تجلیل از پیشکسوتان تشکر می‌کنم. واقعا لذت بخش است که جمع بزرگی از مربیان، پیشکسوتان فوتبال اینجا حضور دارند و امیدواریم همیشه از رهنمود‌های اخلاقی شان استفاده کنیم و آن‌ها بدانند که همگی روی چشم ما جا دارند. انتخاب برترین مربیان  اقدام شایسته‌ای است و  این افراد در تیررس قرار می‌گیرند.

او درباره افول بار فنی مسابقات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: می‌توان گفت بار فنی لیگ پایین آمده و به حواشی آن اضافه شده است، اما لیگ امسال از دید من واقعا فنی و رقابت بسیار نزدیک است.  تیم‌ها از لحاظ کیفی به یکدیگر  نزدیک شده اند و امیدواریم در نیم فصل دوم این روند بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره لیست ورودی و خروجی تیمش عنوان کرد: تیم ما در برخی قسمت‌ها باید ترمیم شود. شاید نیاز به تغییراتی داشته باشیم، اما نیازمند حفظ هماهنگی هستیم. هنوز لیستی به باشگاه نداده ام چرا که نیم فصل در ادامه مسابقات در جریان است و اگر بنابر جذب بازیکن باشد فورا اتفاق می‌افتد. علاقه‌مند هستم قرارداد بازیکنان ما در انظار عمومی به نمایش در بیاید. باشگاه ما ریخت و پاش ندارد، اما هماهنگی دارد. تا الان هم  نزدیک ۴۰ درصد پول خود را گرفته ایم.

او درباره جلسه با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد: وحید هاشمیان با من تماس گرفت و به ساختمان PEC رفتم تا با اسکوچیچ صحبت کنم و یک ساعت و نیم مذاکره انجام شد. او اشراف خوبی به لیگ و تیم ما داشت. امیدوارم تیم ملی امسال به جام جهانی برود. ما با یکدیگر درباره نقطه نظرات روند کیفی حرف زدیم. صنعت مس رفسنجان در جهت رسیدن تیم ملی به جام جهانی تمام تلاش خود را می‌کند.

ربیعی درباره تجربه اولین حضور خود در لیگ برتر به عنوان سرمربی اظهار کرد: اتفاقی اجتناب ناپذیر بود که مس رفسنجان و آلومینیوم اراک ضمن صعود به لیگ برتر با شرایط لیگ منطبق شوند. هر ۲ تیم تغییرات زیادی را شاهد بودند و برای هماهنگی نیاز به زمان بود. تیم ما از هفته سوم به بعد روند خوبی داشت. مس رفسنجان به دنبال شخصیت سازی در لیگ برتر بود و کم کم توانستیم در این زمینه قدم‌های خوبی برداریم. ثبات داریم و می‌خواهیم در نیم فصل دوم به آن تداوم ببخشیم.

ربیعی درباره تجهیز ورزشگاه خانگی تیمش اظهار کرد: چمن ورزشگاه خریداری شده است و به زودی با چمن طبیعی کار می‌کنیم، چون از چمن مصنوعی واقعا خسته شده بودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار