ربیعی: توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر ذوب آهن در خصوص این بازی اظهار داشت: به بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و تماشگر پسندی را شاهد بودیم. همانطور که قبل از بازی گفته بودم ذوب آهن تیم بسیار با کیفیتی بود. فرصت‌های گلزنی متعددی روی دروازه هر ۲ تیم شاهد بودیم.

ربیعی ادامه داد: در نیمه اول برتری محسوسی داشتیم و به گل رسیدیم، اما در نیمه دوم یک لحظه غفلت در خط دفاع ما صورت گرفت که منجر به پنالتی و گل برای ذوب آهن شد، اما در ادامه با تغییرات و تعویض‌های تهاجمی و عطشی که برای کسب ۳ امتیاز داشتیم توانستیم پیروز شویم. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم و به بازیکنانم خسته نباشید گفته و به آ‌ن‌ها افتخار می‌کنم چرا که در پایان نیم فصل اول توانستیم مس رفسنجان را در جایگاهی قرار دهیم که شمایلی از یک تیم تازه لیگ برتری شده نداشته باشد. امیدوارم در این شرایط توانسته باشیم شادی را به مردم رفسنجان تقدیم کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد تیم داوری عنوان کرد: نیمکت تیم ما چندان به داوری اعتراض نکرد و شروع اعتراضات به تیم داوری از سوی نیمکت حریف بود. سرمربی ذوب آهن بسیار با دیگر مربیان خارجی لیگ برتر متفاوت است و تمام دقایق بازی در حال اعتراض به داوری بود. تیم ذوب آهن قابل احترام است با این حال این حق ما بود که در چند صحنه به داوری اعتراض داشته باشیم. داور بازی جزو داوران آینده دار است، اما درباره داور نمی‌توانم نظری بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار