قوسیان مقدم خبر داد؛

ارسال چادر‌های امدادی به منطقه زلزله زده سی سخت/ آماده سازی ۲ اردوگاه برای اسکان زلزله زدگان

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره جزئیات امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله سی سخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره جزئیات امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله سی سخت اظهار کرد: شب گذشته از دقایق اولیه وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در حوالی سی سخت، جمعیت هلال احمر در ۶ استان آماده باش اعلام کرده بود.

وی افزود: نیرو‌های امدادی خود را به منظور اعزام به محل حادثه به حالت آماده نگه داشتیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: شب گذشته عمده کمک‌های امدادی ما به درخواست استان کهگیلویه و بویراحمد، چادر بود که از استان‌های فارس اصفهان و فارس ارسال کردیم که در سی سخت تحویل شده است.

قوسیان مقدم تصریح کرد: همچنین از انبار‌های امدادی یاسوج هم اقلام امدادی را ارسال کردیم.

وی افزود: شب گذشته بر اساس دستور ستاد مدیریت بحران استان دو اردوگاه را در دو سالن سرپوشیده شهر سی سخت برای استفاده خانواده‌ها آماده کردیم.


بیشتر بخوانید


سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: شب گذشته مراجعه قابل توجهی نداشتیم و خانواده‌ها شب را در خودرو‌ها و یا اطراف منازلشان سپری کردند.

قوسیان مقدم تصریح کرد: به درخواست اهالی منطقه مقرر شد که از صبح امروز، بحث اسکان را در مناطقی که منازل مسکونی در آنجا قابل سکونت نیستند از طریق بهیاری‌ها و مدیریت بحران و با توزیع چادر انجام دهیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: پیش بینی ما این است که وضعیت شهر سی سخت، وضعیت نگران کننده نباشد و امیدوار هستیم که بتوانیم کمک‌های لازم را به مردم زلزله زده منطقه ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار