تنها کارخانه بتن آماده نهاوند در حال تعطیلی است

تنها کارخانه بتن آماده نهاوند به دلیل حمایت نکردن نهادهای مرتبط در حال تعطیلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محسن بحیرایی, مدیر این شرکت در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت:کارخانه بتن آماده نهاوند ۱۲سال پیش با هدف کمک به شهرستان زلزله خیز نهاوند با کمک بخش خصوصی افتتاح شد متاسفانه به دلیل حمایت نکردن نهادهای مرتبط در بخش ساخت و ساز در شهرستان و روستاها در حال تعطیلی می باشد.

مدیر این شرکت در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: ۱۲سال پیش با ۶۰ نفر نیرو و بیش از ۱۰۰میلیارد تومان سرمایه اولیه و در زمین در حدود ۷هزار متر مربع نخستین شرکت بتن آماده شهرستان نهاوند را راه اندازی کردم.

او افزود: امروز در همه شهرستانها و نقاط مختلف کشور و سراسر جهان ملزم به رعایت استاندارهای بین المللی ساخت ساز هستند و به دلیل شرایط مهندسی از بتن های اماده استفاده می کنندولی متاسفانه در نهاوند همچنان از روش سنتی استفاده می شود.

بحیرایی افزود: برای ۶۰ نفر ایجاد اشتغال کردیم ولی متاسفانه به دلیل استفاده نکردن مردم نهاوند در ساخت و سازها از بتن آماده امروز تعداد نیروهای ما به ۳۰ نفرکاهش پیدا کرده و هزینه نگهداری ماشین آلات هم بسیار سنگین است.

او گفت: اگر در شهرستان نهاوند نهادهای نظارتی و ارگان و اداراتی مانند شهرداریها، بنیاد مسکن و نظام مهندسی افرادی را که ساخت و ساز می کنند ملزم به رعایت از بتن آماده کنند مشکلات ما هم برطرف می شود و استاندارها در بخش مسکن هم رعایت می شود.

این کارفرمایی نهاوندی بیان کرد: استفاده از بتن آماده برای مردم از لحاظ مالی و استحکام به صرفه تر نی بشد و هزینه های آنها را چند برابر کاهش می دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.