۱۰۵تن نهاده دامی قاچاق در نهاوند کشف شد

سردار سلیمان امیری گفت: ۱۰۵ تن نهاده‌های دامی قاچاق و احتکار شده به همراه ۹۰۶ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در نهاوند کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سلیمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان افزود: ۴ محموله احتکار نهاده‌های دامی و لاستیک خودرو‌های سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد.

او بیان داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با تدوین طرح مشترک و جامع پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و احتکار در سطح شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته با استفاده از ظرفیت و توان موجود این طرح را در سطح شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود:در این راستا ماموران با انجام اقدامات قانونی و اطلاعاتی چند واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند و با همراهی اکیپ اداره صمت در بازرسی از ۲ واحد مرغداری، ۱۰۵ تن نهاده‌های دامی قاچاق و احتکار شده و از ۲ واحد صنفی لاستیک فروشی، ۹۰۶ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین احتکار شده را کشف کردند.

امیری با اشاره به این که بر اساس نظریه کارشناسی ارزش ریالی کالا‌های احتکاری کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: ۴ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.