بایدن: باید با نژادپرستی نهادینه شده در آمریکا مبارزه کنیم

رئیس جمهور آمریکا با اذعان به وجود نژادپرستی گسترده در این کشور، خواستار اصلاح این امر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جلسه گفتگو با مردم این کشور گفت: ما باید به نژادپرستی گسترده و نهادینه رسیدگی کنیم که در سراسر کشور وجود دارد. یکی از مواردی که در این خصوص توصیه می‌کنم این است که ما به مجموعه مسائلی نگاه کنیم که سبب می‌شود به صورت خاص با رنگین پوستان رفتاری متفاوت شود. این مسئله موارد مختلفی از جمله تصمیمات دادستانی را شامل می‌شود.

بایدن در خصوص تفرقه در این کشور گفت: هرکس از تفرقه در کشور سخن بگوید من به این مسئله ورود می‌کنم. برای نمونه، به برنامه خودم در خصوص مبارزه با همه گیری کرونا اشاره می‌کنم. ۶۹ درصد مردم آمریکا از طرح من حمایت کرده اند. ما باید کشور را متحد کنیم. شاید یادتان باشد که من گفتم سه دلیل برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دارم. یکی از آن‌ها عبارت بود از احیای روح کشورمان یعنی کرامت انسانی، افتخار، صداقت، سخن گفتن از مسائلی که برای مردم مهم است و رفتار با مردم با کرامت.

وی همچنین بر ضرورت اصلاح قوانین مهاجرت در امریکا تاکید کرد. رئیس جمهور آمریکا در ادامه از نرم شدن نسبی مواضع واشنگتن درباره چین خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
یعنی ماهیت آمریکابایدعوض بشه واین غیرممکنه
آخرین اخبار