نوازی: فوتبال ملی و باشگاهی ما عقب افتاده است

پیشکسوت استقلال درباره شرایط فوتبال ایران و انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی خیرخواهانه تیم‌های فوتبال منتخب ۹۸ و سرخابی‌ها برای گرامیداشت یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند اظهار داشت: درگذشت انصاریان و میناوند را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. انصاریان کار هنری هم انجام می‌داد و به همین دلیل به هنرمندان عزیز هم تسلیت عرض می‌کنم.  برای کسانی که درگیر بیماری کرونا هستند هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر به جمع خانواده خود باز گردند.

نوازی درباره بازی خیرخواهانه‌ای که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود گفت:  فکر می‌کنم این بازی یادبودی است برای تمام عزیزانی که در دوران کرونا از دست دادیم. متاسفانه به پیشکسوت‌ها و بزرگ‌تر‌ها اهمیت نمی‌دهیم. به هر حال این افراد در گذشته افتخار آفرینی کردند و خیلی‌ها با اتفاقاتی که آن‌ها رقم زدند،  شادی کردند.

او افزود: امیدوارم قبل از اینکه عزیزی را از دست بدهیم، به یادش باشیم و برای او ارزش قائل شویم. انشاالله که برای مردم خوب کشورمان، جامعه ورزش و فوتبال ایران اتفاقات خوبی رخ دهد.

مربی شهر خودرو درباره شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: هر سال لیگ برگزار می‌شود، اما فکر می‌کنم که از لحاظ برنامه ریزی مشکل داریم. به خاطر  کرونا از حمایت هواداران برخوردار نیستیم. این در حالی است که زیبایی فوتبال به خاطر حضور هواداران است. ما در بحث برنامه ریزی با مشکل مواجه هستیم. شهر خودرو پس از ۵ روز با فولاد خوزستان بازی کرد و پس از ۱۱ روز باید با ماشین سازی تبریز بازی کند. روز گذشته متوجه شدم که بازی‌های تیم ملی هم به تعویق افتاده است.

نوازی گفت: تیم‌ها در این مقطع باید بازیکن جذب و با برخی بازیکنان قطع همکاری کنند. هر سال امیدواریم که از نظر داوری و برنامه ریزی شرایط ما بهتر شود، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد، زیرا متاسفانه هیچ کسی به فکر نیست.

او در پاسخ به این سوال که رئیس آینده فدراسیون فوتبال باید  چه ویژگی‌هایی داشته باشد گفت: نمی‌گویم رئیس فدراسیون باید فوتبالی باشد، اما  بهتر است که رئیس فدراسیون یکی از اهالی ورزش باشد. رئیس فدراسیون باید کسی باشد که علاقه مردم ایران به فوتبال را درک و برای فوتبال مملکت برنامه ریزی کند. فوتبال ما چند سال عقب افتاده است. به اندازه‌ای که به مربیان خارجی اهمیت می‌دهند، مربیان داخلی را نمی‌پذیرند. رئیس آینده فدراسیون فوتبال باید این مسائل را درک کند.


بیشتر بخوانید:


پیشکسوت فوتبال گفت: فوتبال ملی و باشگاهی ما از رقیبان عقب مانده است. ما دوست داریم مدیری در راس فدراسیون فوتبال باشد که لیاقت این جایگاه را داشته باشد.

نوازی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد علی کریمی رئیس بعدی فدراسیون فوتبال باشد گفت: کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود، قطعا آدم‌ با اعتبار و سرشناسی است. من دوست دارم یک شخص فوتبالی رئیس فدراسیون شود، اما انتخاب رئیس با ما نیست و به تصمیم گیرندگان دولتی بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار