با پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان؛

کودکان کار خوزستانی تبلت‌دار شدند

وضعیت آموزشی کودکان کار اتباع خارجی با پیگیری امور بین الملل آموزش و پرورش ساماندهی و مقرر شد تا تبلت به این دانش آموزان اهدا شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دو روز پیش از معلمی روایت کردیم که رسالت معلمی اش را نه فقط برای کودکان و نوجوانان ایرانی بلکه فراتر از آن برای کودکان کار اتباع خارجی هم ادا کرده و عصر‌ها تدریس به این دانش آموزان را در برنامه زندگی اش قرار داده بود.

دانش‌آموزانی که به سبب ملیت‌شان نه شانس حاضر شدن در کلاس حضوری پیش از ایام کرونا را داشتند و نه اکنون از امکانات آموزش مجازی بهره‌ای می‌برند؛ کودکانی که سهمشان از آموزش حسرت با سواد شدن و به رسمیت شناخته شدن در نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران است.

به دنبال روایتگری از این شرایط مجتبی زینی وند رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش از پیگیری وضعیت این دانش آموزان برای تسهیل در امور آموزشی آن‌ها خبر داد و اظهار کرد: برای تامین تبلت به منظور بهره‌گیری از آموزش مجازی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او همچنین به مذاکرات و وعده‌هایی مثبت از سوی نهاد‌های بین المللی برای تامین تبلت دانش آموزی ویژه دانش آموزان اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: به محض تحقق قول‌هایی که نهاد‌های بین المللی داشتند، تامین تبلت دانش آموزان اتباع خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد.


بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
با مدیریت افتضاح یارانه دولتی به اشکال مختلف به یک گروه خاص می دهد در نهایت اکثر مردم در فقر قرار می گیرند بعد بر این مردم منت می گذارید یارانه را بر سرانه مردم تقسیم کنید اقتصاد آزاد شود بعد ببین خود مردم برای فرزندانشان ایپد می گیرند