پویا امینی:

قرار بود دیدار خیرخواهانه فوتبال با حضور انصاریان و میناوند برگزار شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قرار بود در دیدار خیرخواهانه فوتبال، انصاریان و میناوند هم کنار ما باشند، اما دست تقدیر آن‌ها را از ما گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار خیرخواهانه فوتبال میان هنرمندان و ورزشکاران برای گرامیداشت یاد مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند اظهار داشت: از دست دادن انصاریان و میناوند برای ما خیلی سخت است؛ زیرا قرار بود آن‌ها در این دیدار خیرخواهانه حضور پیدا کنند و کنار ما باشند، اما این اتفاق رخ نداد و دست تقدیر خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم، این ۲ عزیز را از ما گرفت.

امینی در ادامه گفت: امیدوارم این دیدار خیرخواهانه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و یاد مرحوم انصاریان و مرحوم میناوند را زنده نگه داریم و اتفاقات خوبی رخ دهند.

بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به این که گفته می‌شود ۲ بازیگر به دلیل حضور علی انصاریان در یک فیلم از ایفای نقش در آن خودداری کرده‌اند، گفت: درباره این موضوع باید از همان بازیگران سوال کنید؛ زیرا من اطلاعی راجع به این موضوع ندارم. نمی‌دانم به خاطر حضور انصاریان در فیلم از ایفای نقش خودداری کرده‌اند یا دلیل دیگری برای این کار داشتند، اما این که برخی بازیگران تمایل به کار با دسته دیگری از همکارانشان را ندارند، یک موضوع طبیعی در سینما است. چیزی مبنی بر این که چه کسی خوب و چه کسی بد است وجود ندارد و این مسائل به سلیقه بازیگران مربوط می‌شود. شاید من دوست نداشته باشم با فلان بازیگر همکاری کنم.  

او درباره حضور فوتبالیست‌ها در عرصه سینما عنوان کرد: فضای هنری توانایی‌های خاص خودش را می‌طلبد. اگر من توان ورزشی نداشته باشم، یک تیم بسکتبال من را نمی‌پذیرد؛ اما اگر توان کافی وجود داشته باشد، هیچ مانعی برای حضور فوتبالی‌ها در عرصه هنر یا برعکس آن وجود ندارد. اگر کسی استاندارد‌های فعالیت در یک عرصه را نداشته باشد، نمی‌تواند در آن عرصه تاثیر مثبتی بگذارد.  

امینی در واکنش به این که یکی از اهالی سینما از پژمان جمشیدی پرسیده بود شما که در فوتبال به جایی نرسیدید، به دنبال این هستید که در سینما دیده شوید و این که آیا اهالی سینما به طرح چنین سوالاتی علاقه دارند، گفت: من فوتبالیست نبودم که در جشنواره از من چنین سوالی بپرسند.  

بازیگر سینما و تلویزیون درباره کری‌های هواداری و اتفاقات رخ داده در فضای مجازی میان هواداران تیم‌های مختلف گفت: برخی اتفاقات خیلی زشت هستند. اگر بدانیم که میان بازیکنان کنونی استقلال و پرسپولیس، چه ارتباط صمیمی و دوستانه‌ای وجود دارد؛ هیچ وقت به خودمان اجازه نمی‌دهیم که کاسه داغ‌تر از آش شویم و به طرف مقابل توهین کنیم. گاهی اوقات بحث‌های زشتی مطرح می‌شوند که عامل آن هم فضای مجازی است و برخی‌ شروع به توهین به یکدیگر می‌کنند. یک تیم باب سلیقه هر کسی نیست و مورد پسند همه رفتار و بازی نمی‌کند، اما این دلیل نمی‌شود که هواداران یک تیم به تیم حریف و هواداران آن توهین کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: اگر کسی طرفدار یک تیم خاص است، باید از همان تیم حمایت و طرفداری کند و از بازی‌های تیمش لذت ببرد.

امینی در پاسخ به این سوال که در میان کار‌های سینمایی و تلویزیونی که در  آن‌ها ایفای نقش کرده، کدام یک بیشتر مورد پسند خودش است گفت: طبیعتا تک تک سریال‌هایی که در آن ها بازی کردم را دوست دارم. شاید برخی از کار‌های من مورد پسند مردم واقع نشده باشند و خودم نیز از آن خوشم نیامده باشد، اما در تمام کارهایم تلاش کردم بهترین عملکردم را ارائه دهم. تازه اول راه هستم و راه زیادی برای رسیدن به اهدافم در پیش دارم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار