روند افزایشی مراجعه افراد با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعه کنندگان با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان روبه افزایش است.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان همدان  فوت کرد و ۱۳ بیمار جدید هم شناسایی شدند.

او افزود: با شناسایی این ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ،شمار مبتلایان به این بیماری در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون  به ۱۰ هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان از کرونا در استان همدان به یک هزار و ۵۰۱ نفر افزایش یافت.

محمد طاهری از افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۹ مورد بود که از این تعداد ۴۱ نفر در بخش عادی و  ۱۲ نفر هم  در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری شدند.

او ابراز داشت:  وضعیت جسمی ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان همدان  هم وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز یادآور شد: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۳، بهار ۵۹۶، تویسرکان ۶۶۰، رزن ۴۴۶، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۸۰ و کبودراهنگ ۶۵۸نفر بوده است.

او  ادامه داد: همچنین تاکنون یک هزار و ۸۹۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۶ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۰۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.