مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

تا پایان امسال ۱۲ پروژه ورزشی در فارس افتتاح می‌شود

حاجی‌زاده گفت: در راستای تحقق عدالت ورزشی ۵۹ پروژه امسال در فارس افتتاح شده است و تا پایان سال نیز ۱۲ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  عباس حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در جلسه شورای عالی ورزش و ساماندهی امور جوانان فارس گفت: در راستای تحقق عدالت ورزشی ۵۹ پروژه امسال در فارس افتتاح شده است و تا پایان سال نیز ۱۲ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ورزشی در استان فارس تا پایان امسال، ۱۰۱ هزار مترمربع به مجموعه فضا‌های ورزشی قابل استفاده در این استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین  با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا موجب شد که طرح ملی در راستای حمایت از باشگاه‌های ورزشی در کشور شکل بگیرد، افزود: بیش از ۳۵۸ باشگاه ورزشی در فارس برای دریافت تسهیلات ویژه ایام شیوع کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه باشگاه‌های فارس بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات درخواست داده بودند که تاکنون ۱۶ میلیارد تومان از این تقاضا‌ها تصویب شده است، افزود:  تاکنون بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی فارس پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.