مدیر کل ورزش وجوانان فارس مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌های ورزشی شیراز

حاجی‌زاده با اشاره به تلاش برای استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری ورزشی در شیراز، گفت: با همت خیر نیک اندیش ورزش یار، ساخت فاز دوم مجموعه ورزشی ماهان در مهدی آباد شیراز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حاجی زاده در جلسه‌ای با حضور اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز گفت: برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری حوزه ورزش از ظرفیت‌های خیران استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های قانونی برای توسعه سرانه و فعالیت‌های ورزشی به کار گرفته شده است، افزود: با شناسایی، جذب و هدایت خیران، به حتم پیشرفت‌های خوبی در زمینه سرساخت‌های ورزشی استان فارس و شهر شیراز خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی خیرساز در شهرستان‌های مختلف استان در حال احداث است، گفت: باید زمینه را برای ورود و همراهی نیک اندیشان به این حوزه بیش از گذشته فراهم کنیم.

حاجی‌زاده بیان کرد: هزینه کردن در حوزه‌هایی نظیر ورزش، سرمایه‌گذاری با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط و پویایی جامعه و رفع کم تحرکی است.

عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز نیز گفت: فاز اول مجموعه ورزشی ماهان به همت این مجمع پارسال اجرا شده است.

حسین جوکار ادامه داد: در این فاز در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع امکاناتی نظیر زمین چمن مصنوعی، زورخانه، زمین والیبال روباز و ساختمان اداری احداث و افتتاح شد.

جوکار گفت: در تکمیل مجموعه ورزشی ماهان، فاز دوم طرح در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع عملیات احداث استخر، کتابخانه، خوابگاه، سالن بدنسازی و محوطه سازی با همکاری اداره کل ورزش وجوانان فارس، پس از تهیه نقشه منطبق با استانداردها، اجرا می‌شود.

آوازه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به گوش جهانیان رسید

به گفته مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز شهروندان ایرانی مقیم کشور‌های خارجی از این مجمع خواستار واگذاری زمین در جنوب شهر برای مشارکت در کار خیر و احداث مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و بویژه ساخت سالن ورزشی ویژه بانوان هستند.

سید عبدالرضا دستغیب افزود: اعتماد مردم به مشارکت در پروژه‌های این مجمع افزایش یافته است و تاکنون بالغ بر ۵۳۰ هزار قلم کالا به سرا‌های مهربانی این مجمع در مناطق مختلف شهری اهدا شده است.

به گفته او، با توجه به عمر کوتاه مجمع مذکور بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه شهرسازی جذب مشارکت داشته ایم و این روند در حال افزایش است.

دستغیب با بیان این مطلب که گسترش فعالیت‌های فرهنگی به رشد مشارکت‌های مردمی می‌انجامد، بیان کرد: شش سال از عمر این مجمع می‌گذرد و در تمام این سال‌ها شاهد رشد مشارکت در سایه توسعه روابط فرهنگی با گروه‌های هدف بوده ایم. این در حالی است که در بخش جذب خیران و هدایت هدفمند کمک‌ها به نیازمندان بصورت کاملا شفاف عمل شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز به معرفی سایر فعالیت‌های مجمع خیرین پرداخت وگفت: فعالیت در بخش همیاران مهربان ترافیک، سرا‌های فرهنگی مهربانی، سرا‌های یار مهربان و طرح پیوند با کتاب، همیاران مهربان فضای سبز قابل توجه ومورد حمایت گروه‌های مردمی قرار گرفته است.

به گفته دستغیب، خیر شیرازی حسین جوکار در اندیشه ساخت پروژه فرهنگی ورزشی دیگری است که بزودی کلنگ آن به زمین خواهد خورد وطی آن کتابخانه، استخر، سونا، ساختمان اداری، خوابگاه، سالن همایش ویک رستوران احداث وبا هدف خیر خواهانه تقدیم مردم مناطق جنوبی شهر در مجاورت مجتمع ماهان خواهد شد.

او افزود: به همت خیرین اقدامات بسیار انجام شده است و در این راستا بزودی شاهد آیین کلنگ زنی درمانگاه خیر ساز واقع در بلوار محراب با اعتبار ده میلیارد تومان هستیم.

او افزود: تا کنون حاج حسین جوکار نیک اندیش شیرازی، پروژه‌های متعددی شامل مسجد امام حسن مجتبی (ع)، سرویس بهداشتی واقع در ورودی شهر از سمت پل فسا، ساختمان اداری، سالن غذا خوری ساختمان یگان امداد، پلیس فتا و پلیس امنیت به بهره برداری رسانده است و بزودی با همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و نیک اندیش شیرازی کلنگ افتتاح مرکز سلامت جسم وروان در منطقه گلکوب به زمین می‌خورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.