ساعی: احتمال تعویق المپیک توکیو نیز وجود دارد

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره شرایط ورزش ایران توضیحاتی را بیان کرد.

هادی ساعی قهرمان سابق المپیک در رشته تکواندو و رئیس کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های پژوهشی و ورزشی در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: افتتاح این پروژه‌ها حرکت بسیار خوبی است. این دانشگاه می‌تواند از پتانسیل‌هایی موجود استفاده کند.

ساعی درباره تاثیر افتتاح چنین پروژه‌هایی گفت: اکثر ملی پوشان در تمام ورزش‌ها در کشور‌های دیگر از دانشگاه‌ها و مدارس به سطح اول می رسند. البته ورزشکاران ما بعد از قهرمانی وارد دانشگاه می‌شوند. در سال های اخیر وضعیت بهتر شده است. ورزشکاران می‌توانند قبل از مدال آوری به دانشگاه‌ها وارد شوند. مدرسه بهترین زمان برای کشف استعداد جوانان و نوجوانان است.

رئیس کمیته ورزشکاران گفت: در اکثر رشته‌ها اردو‌ها آغاز شده است. قبل از آغاز اردو‌ها از ملی پوشان تست‌ کرونا گرفته می‌شود. متاسفانه برای ما و ورزشکاران شرایط سخت است.

ساعی گفت: احتمال لغو المپیک وجود دارد. البته مسئولان برگزاری المپیک به برگزاری این رقابت ها پافشاری می کنند.

ساعی درباره وضعیت تکواندوکاران کشورمان عنوان کرد: در بخش مردان میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور سهمیه کسب کرده اند و در اردو‌ها تمرین می کنند. در بخش بانوان هم ورزشکاران ما  در اردو هستند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار