اولاد: مصدومیتم اجازه نداد رکورد خوبی را به جای بگذارم / صد در صد در توکیو طلا خواهم گرفت

ملی پوش پارادوومیدانی گفت: مصدومیتم اجازه نداد آن طور که باید و شاید درمسابقات بین المللی فزاع_امارات رکورد بزنم.

مهدی اولاد ملی پوش پارادوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات بین المللی فزاع_امارات اظهار داشت: من در این مسابقات در ۲ رشته پرتاپ وزنه و پرتاپ دیسک شرکت کردم و توانستم در این دوره از رقابت‌ها هم با دعای خوب مردم عزیز کشورک مدال طلای این دوره از مسابقات را بگیرم و پرچم مقدس کشورم را بار دیگر به اهتزاز در بیاورم. من امید داشتم بعد از یک سال که به مسابقات می‌آیم با یک رکورد خوب با رقبای خود مسابقه بدهم و سطح بالای خودم را حفظ کنم تا نتیجه روحیه بخشی برایم داشته باشد، اما متاسفانه مصدومیتی که حدود یک ماه گذشته در اردو برایم به وجود آمده بود نتوانستم آن طور که باید و شاید کار کنم و حتی با فشاری که در مسابقات بر روی پای خود آوردم مصدومیتم شدت پیدا کرد و رکوردی را که دلم می‌خواست را نتوانستم ثبت کنم.

او افزود: رکورد‌های من در تمرینات خیلی بالاتر از رکورد مسابقاتم بود و فقط تنها مسئله‌ای که من را دچار مشکل کرد مصدومیت بود و نشد آن چه باید می‌شد. در اردوی تیم ملی که بودیم براتی پزشک پارالمپیکحضور داشت و کاملا در جریان آسیب دیدگی من قرار گرفت و بنا بر این است که بعد از رسیدن به تهران مراحل درمانم را آغاز کنم تا انشاالله هر چه زودتر به روز‌های آماده خودم برگردم.

اولاد تصریح کرد: بالاخره با مصدومیتی که داشتم و دعای خیر مردم ایران توانستم ۲ مدال طلای پرتاپ وزنه و پرتاپ دیسک را به دست آورم. امیدوارم که آسیب دیدگی خودم را هرچه سریع‌تر پشت سر بگذارم و به تمرینات خودم برگردم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان در پایان گفت: من به همه مردم عزیز ایران قول می‌دهم که با توجه به تمرینات و آمادگی خودم و رکورد‌های ثبت شده در تمرینات یک مدال خوش رنگ طلا را در پارالمپیک توکیو برای کاروان اعزامی ایران کسب خواهم کرد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار