در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد؛

بحران سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی دغدغه‌ اصلی آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بحران سرانه فضای آموزشی در استان را دغدغه اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در یک سال که گذشته  آموزش و پرورش استان مشکلات و چالش‌هایی داشت که به خوبی توانستیم با همکاری ارگان‌های مختلف آن‌ها را پشت سر گذاشته و بر مشکلات فائق آییم.

او گفت: بحران سرانه فضای آموزشی در استان یکی از دغدغه‌های اصلی ما بود که با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوطه توانستیم ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان در سال گذشته آماده بهره برداری کنیم که از این تعداد ۴۱۰ کلاس نیز در دهه فجر امسال افتتاح شد.

منافی همچنین با اشاره به وضعیت طرح‌های مختلف آموزشی در استان افزود امسال نیز تعداد ۱۰۶ طرح آموزشی در استان افتتاح شد که همه‌ی این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی به بهره برداری رسیده اند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذریایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات اجرایی جلسات قبل از جمله احداث اردوگاه‌های دانش آموزی، احداث فضای سبز و تهیه تجهیزات لازم برای نوسازی مدارس گفت: همه دستگاه‌های مربوطه اعم از اداره کل نوسازی مدارس و شهرداری موظف به همکاری با آموزش و پرورش بوده و طرح‌های مذکور هرچه زودتر باید به بهره برداری برسند.

شهریاری ادامه داد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی برای هرچه بهتر انجام شدن طرح‌ها از مهمترین مسائل در خصوص احداث و نوسازی مدارس استان میباشد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.