اسکوچیچ: نویدکیا باهوش است/ سپاهان الگوی خوبی برای تیم‌های ایرانی خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضورش در ورزشگاه نقش جهان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به اصفهان سفر کرده ام و باشگاه سپاهان باسابقه است. چند باری به عنوان مربی تیم حریف مقابل سپاهان بازی کرده ام و از شهر اصفهان هم بسیار لذت می‌برم.

او افزود: سپاهان الگوی خوبی برای تیم‌های ایرانی است و بازیکنان جوان و مستعد زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد محرم نویدکیا در تیم سپاهان گفت: چند ماه قبل که برای آخرین بار به اصفهان آمدم یک جلسه رو در رو با نویدکیا داشتم و او در کمال جوانی خیلی باهوش است. خیلی‌ها می‌گویند باید زمان بیشتری به مربیان جوان داده شود تا بیشتر پخته شوند.

اسکوچیچ در پایان گفت: اکنون بهترین فرصت برای مربیان جوان است تا به تیم‌ها بیایند و خودشان را نشان دهند. بازیکنان باتجربه این موضوع را در اختیار تیم می‌گذارند.

وی درباره احتمال دعوت شدن نفرات بیشتری از سپاهان به تیم ملی گفت: این جوابی نیست که درباره تیم و باشگاه سپاهان داده باشم بلکه یک بحث کلی است. به بازیکنان جوان سپاهان خیلی علاقه دارم و در این فصل خیلی خوب توانسته اند توقع هواداران را برآورده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار