بوق زدن یک داعشی، ۲۱ تروریست را به کام مرگ کشاند!

فرماندهی عملیات سامرا اعلام کرد ۲۱ تروریست داعشی که قصد حمله با خودروی بمب‌گذاری‌شده را داشتند، با اشتباه یک تروریست و بوق زدن او حین عملیات به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه موازین نیوز، فرماندهی عملیات سامرا امروز (شنبه) تاکید کرد که ۲۱ تروریست داعشی بر اثر اشتباهی که یکی از عناصر تروریستی انجام داد، در منطقه «جلام» سامرا در جنوب صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

«جبار الدراجی» فرمانده عملیات سامرا در بیانیه‌ای، اعلام کرد: ۲۱ تروریست داعش قصد حمله به سمت ایست بازرسی پلیس فدرال در منطقه جلام سامرا با خودروی بمب گذاری شده را داشتند که با انفجار اشتباه این خودرو در انجام عملیات تروریستی خود ناکام ماندند.

او گفت: خودرو بمب گذاری شده پس از اینکه یکی از تروریست‌ها برای خداحافظی از سایر تروریست‌ها بوق زد درحالی که فراموش کرده بود این دکمه به باتری‌های انفجاری متصل است، به هلاکت کل اعضای این عملیات تروریستی منجر شد.

فرماندهی عملیات سامرا افزود: نیرو‌های امنیتی محل انفجار خودروی بمب گذاری شده را که در نزدیکی یکی از مخفیگاه‌های داعش بود، محاصره کردند.

این عملیات تروریستی در حالی با اشتباه خود داعشی‌ها خنثی شد که روز پنج‌شنبه نیز تروریست‌ها حمله‌ای به نیرو‌های پلیس فدرال در کرکوک داشتند.

یک منبع امنیتی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر از اعضای پلیس فدرال عراق در روز پنجشنبه در پی حمله عناصر داعش در استان کرکوک در این کشور خبر داد.

این منبع امنیتی به در ادامه پایگاه خبری شفق نیوز گفت: اعضای داعش به نیرو‌های پلیس فدرال در در روستای «عرب کوی» در جنوب شهرستان داقوق حمله کردند که بر اثر آن، سه نفر از اعضای پلی فدرال کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

مثلث کرکوک، دیاله و صلاح الدین به علت مناطق بیابانی و صعب العبور محل اختفای تروریست‌های داعش است که با حمایت‌های آمریکا هر از گاهی به این استان‌ها حمله و مردم و نظامیان را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خداوند بهترین مکر کنندگان است
آخرین اخبار